stamtavle til Tortie og killinger
Fra : marianne hellemose

Dato : 22-06-02 13:57

Pernille har lavet en flot forside til stamtavlerne, og Jette
har lagt den op her så dem der er interesseret kan
se den

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/tortie-stamtavle.pdf

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-06-02 14:16

Hej Marianne!
Den er rigtig flot Men skal der ikke stå:
Du er nu ejer af en officiel dk.fritid.dyr.KAT

Knus fra Louise
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-06-02 14:40

Hej Louise
vi ved jo godt allesammen at uanset hvad vi tror og mener
så er det kattene der ejer os *GGG*

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-06-02 14:47

Hej Marianne!
Nåååh ja! Jeg går jo stadig og håber på at menneskene overgår kattenes
status,
men det lader til at det er og blir umuligt for os. Vi har jo trods alt
kun ÉT liv

Fra : Kate

Dato : 22-06-02 16:19

> [...]

> Pernille har lavet en flot forside til stamtavlerne, og Jette
> har lagt den op her så dem der er interesseret kan

Den er rigtigt flot.

Kate

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 23-06-02 12:55

Fint arbejde.

Jeg ville ønske, alle, der opdrættede huskatte, ville lave noget
lignende...det ville da hjælpe til at højne kattenes status generelt, hvis
man intereserede sig lidt for, hvem de nedstammede fra - også selv om det
ikke var en racekat.

Hilsen Birgitte