Flytning af akvarium
Fra : Jeannette

Dato : 22-06-02 13:43

Hejsa
Jeg har brug for et godt råd.
Jeg skal have malet min stue og lagt nyt gulv, og derfor skal mit akvarium
( 63 L.) flyttes for ca. 12 timer.
Kan mine fisk (18 stks plattyer, black molly, rødnæser osv...) holde til at
gå i akvariet i de timer, selv om det kun er fyldt halvt med vand?
Eller har i et bedre råd?

På forhånd tak

Jeannette

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 22-06-02 13:50

> [...]
at
> gå i akvariet i de timer, selv om det kun er fyldt halvt med vand?

Sagtens, bare forsøg at hold pumpen kørende for at bakterierne i den ikke
dør.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069