Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalkamera? (HP PhotoSmart 812)
Fra : PI

Dato : 22-06-02 13:13

Hejsa

Et HP PhotoSmart 812
Pris 4.659 kr. (www.edbpriser.dk)

Er der nogle der har nogle erfaringer med dette kamera?

Er der andre bedre alternativer i denne prisklasse?

Mvh
Poul

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-06-02 17:50

http://www.dpreview.com/ kan du finde et review af HP 812. Det var ret
ringe. I nærheden af din prisramme bør du se på canon S30, Minolta S404,
Olympus C4040, som alle er langt bedre the HP 812. Se iøvrigt på flg. links.
http://www.megapixel.net/,
http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html,
http://www.imaging-resource.com/
Mvh,
Hans

Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-06-02 14:29

De fejl som har været med HP 812 er nu rettet med en ny firmware..

** Jeg har talt med HP og spurdt om kunne være rigtigt at der var så mange
fejl ved det kamera.
Jeg fik dette svar....
Hej Henrik

Det er korrekt at vi har haft lidt problemer med firmwaren på nogle af
812-kameraerne. Dette er nu rettet, så alle nye kameraer shippes med den
rigtige firmware, der også kan hentes via vores hjemmeside.

Med venlig hilsen
Morten Thagaard
Det nye hp's CallCenter

MVH / Henrik

Fra : PI4293

Dato : 29-06-02 20:23

Takke...

Jeg har købt et hos Elgiganten i Slagelse
For 5.090 kr. med et 64mb kort!
Det er et super kamera!!!

Mvh
PI