Linieskift midt i et ord
Fra : René Lønstrup \(AKA ~

Dato : 22-06-02 13:20

Hejsa

Jeg mindes engang at have læst om en måde at bryde (lange) ord, i HTML, på,
så de får et linie-
skift, med bindestreg og hele møllevitten. Det var (vist nok) en
&etellerandet; -kode, som manuelt skulle indsættes på passende steder i
teksten... - Men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg læste om det, for
slet ikke at tale om at finde ud af det igen
- Så, er der nogen her, der har lidt mere styr på tingene end jeg? Og som
måske kan hjælpe mig?

--
René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)
--- farende rundt i en 1985 Toyota MR2 1,6 16v ---

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 22-06-02 13:54

"René Lønstrup (AKA Rel7Star)" skrev...

> &etellerandet;

&shy; (soft hyphen)

Michael Kjærgård

Fra : René Lønstrup \(AKA ~

Dato : 22-06-02 15:06

"Michael Kjærgård" <michael.kjaergaard@imageSLET.DETTEdk> wrote in
message news:3d147371$0$674$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> &shy; (soft hyphen)

Ja, selvfølgelig - Jeg takker mange gange..