Skærme
Fijala 3554
Problemer med Sony G400P
Fra : sls

Dato : 22-06-02 12:11

Hej NG!!!

Jeg har lige købt en brugt 19" Sony G400P..

Men jeg syntes den står utydeligt i forhold til min gamle skærm som var en
17" LG Flatron. Den er mest utydelig i bunden af skærmen, i windows
"bjælken", jeg har prøvet at rode med convergence, men det har ikke hjulpet.
Skal den til rep. eller hvad kan jeg gøre?
Jeg syntes også også at den trækker lidt ned i højre side af skærmen, i
forhold til venstre side, men det er måske bare en vanesag, da det er et
andet slags billedrør i forhold til den gamle skærm?

Jeg har hørt man kan få et testprogram til skærmen, hvor kan jeg finde
dette?

Jeg kører med Windows Me og AsusGeforce 2 PRO grafikkort i 1280*1024 85 Hz.

Mvh Sid

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-06-02 10:07

sls skrev: (messageID: <news:af1m32$2ggf$1@news.cybercity.dk>)

> Jeg har hørt man kan få et testprogram til skærmen, hvor kan jeg finde
> dette?

Du kan prøve Nokia Monitor Test:
http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=960

--
Kasper Damkjær

http://www.damkjaer.net/

Fra : sls

Dato : 23-06-02 12:30

> Du kan prøve Nokia Monitor Test:

ok, tak det har jeg så prøvet....

Den har så en del convergenc fejl i bunden af skærmen som jeg ikke kan få
rettet til. Hvor mange af dem må der være før jeg kan kræve at få den
repareret?

Mvh Sid