Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Exponeringstid i Medion 9725 Digitalkamera
Fra : kasperinline

Dato : 22-06-02 11:42

Hej alle besvarende!

Jegv har netop købt et Medionkamera og er ovnud tilfreds. Jeg mangler
dog bare lige en ting, før jeg kan gå rigtigt i gang. Jeg ville nemlig
gerne kunne stille exponerinsgtiden som på mit kamera, skulle være fra
1/500 - 2 sekunder. Jeg har af og til fået sat mit kamera så det lukker
hurtigere, men så når jeg slukker og tænder igen, er det væk...

Er der nogen, som kan hjælpe og evt. har andre tips eller forklarende
detaljer ved fotografering. (eks. hjemmesider)?

Mvh. Kasper

http://www.kandu.dk/