Re: Telmore sender sms ´er af sig selv ell~
Fra : Gert Nielsen /PMF

Dato : 22-06-02 10:54

Gert Nielsen /PMF writes:
>Men jeg menr nu godt jeg nogenlunde kan regne med hende og når hun efter
>en telmoreudskrift sender 3 sms ér på 7 sekunder og ringer til en
>veninde på et tidspunkt, hvor huner sammen med hende i en klassetime, så
>ku der jo være noget galt.

Øehm, hvordan med opkald til min datters telefon fra sverige; hun har en
veninde der er på ødegård der og hammerkeder sig. Hun kunne vist godt
finde på at tæppebombardere hende sms er og opkald.
Det fremgår dog ikke af udskriften at der er tale om indgående opkald.

Venlig hilsen

Gert Nielsen.

"Man skal passe på en markant profil, ikke bli´r til en lang næse"
Erling Olsen.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-06-02 13:57

Hej

"Gert Nielsen /PMF" <gert_nielsen_/pmf@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>finde på at tæppebombardere hende sms er og opkald.
>Det fremgår dog ikke af udskriften at der er tale om indgående opkald.

Det kommer veninden til at betale ! - Din datters telefon(nummer) kommer
_aldrig_ til at betale for indgående SMS eller samtaler sålænge den
befinder sig i Danmark.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Michael C. Nielsen

Dato : 23-06-02 13:47

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

> Det kommer veninden til at betale ! - Din datters telefon(nummer) kommer
> _aldrig_ til at betale for indgående SMS eller samtaler sålænge den
> befinder sig i Danmark.

Sålænge den befinder sig på "dansk net", havde været mere korrekt at skrive.

/michael

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-06-02 22:37

Hej

"Michael C. Nielsen" <send.ingen@mails.tak> wrote:

>Sålænge den befinder sig på "dansk net", havde været mere korrekt at skrive.

Jamen det har du jo ret i - Men typisk vil det nok være samme sag ! -
Folk som bor/befinder sig i grænseområder hvor der er mulighed for at
telefonen hopper over på udenlandsk net, finder hurtigt ud af at benytte
manuelt netvalg

--
M.v.h. Ole®