MS Windows
briani 27239
The program is not responding
Fra : Frankie boy

Dato : 22-06-02 09:09

Please tell Microsoft about this problem

Kan man ikke fjerne en fil eller et andet, som gør at den lorte meddelse
kommer hele tiden.

Jeg har et program, som får den tit op.
Programmet virker fint

Fra : Sam

Dato : 22-06-02 11:41

"Frankie boy" <frankie@sasligaen.net> wrote in message
> Please tell Microsoft about this problem
>
> Kan man ikke fjerne en fil eller et andet, som gør at den lorte meddelse
> [...]
Det kan XPAntispy blandt meget andet klare.
http://www.xp-antispy.de/index.html?/news-e.htm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-06-02 11:48

Det må være årets selvmodsigelse. Programmet går hele tiden ned men
"virker fint".

Der findes en Registry fix der gør at denne meddelelse ikke kommer op
men at programmet bare lukkes.
Du skulle kunne finde det her: http://www.tweakxp.com/tweakxp/
eller her: http://search.support.microsoft.com/kb/

On Sat, 22 Jun 2002 10:09:09 +0200, "Frankie boy"

Fra : Madsen

Dato : 22-06-02 16:31

Sam skrev:

> Det kan XPAntispy blandt meget andet klare.
> http://www.xp-antispy.de/index.html?/news-e.htm

Hvis det bare er for at slå Error Reporting fra, så undrer jeg mig
altså over hvad man skal have et program som xp-antispy installeret
for. Lidt tekst fra XP-antispys hjemmeside:

> For example, there's a service running in the background wich
> is called 'Automatic Updates'. I don't know what this service
> transfers from my machine to other machines on the internet,
> especially the MS ones. So I play it safe and disable such
> functions. If you like, you can even disable these function
> manually, by going through the System and checking or unchecking
> some checkboxes. This will take you approximately half an hour

Automatic Updates kan kobles fra via Control Panel > System >
Automatic Updates. Hvis man skal bruge en halv time på at slå
den funktion fra manuelt, så svæver man på grænsen til demens, men
det er så selvføgelig blot min mening.

Error Reporting, som er det der pt. driller "Frankie boy", kan slås
fra ved at gå ind i Control Panel > System > Advanced > Error
Reporting. Resten kommer vist af sig selv.

Madsen.