års.... skal vi mødes?
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 22-06-02 07:03

Hejsa!

Jeg vil lige høre om vi skulle slå "poterne" sammen på udstillingen i års?
jeg synes det kunne være hyggeligt at få sat ansigt på jer alle sammen...
*S*
Jeg kunne forestillemig at mødes ved scenen eller noget i den stil! *S*Men
hvornår er bedømmelserne ovre?

MVH Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-06-02 07:33

Hej Mette,

> [...]
sammen...
> *S*
> Jeg kunne forestillemig at mødes ved scenen eller noget i den stil!

Jeg vil tro at de fleste bedømmelser er ovre omkring kl. 14.30-15, så vi
kunne f.eks. prøve at mødes ved scenen kl. 14.30? Ellers har vi jo
"selvfølgelig" mus på tøjet så vi kan genkende hinanden....

/Pernille (der glæææææder sig)

Fra : Christina K

Dato : 24-06-02 13:16

Pernille Scharff <pernille@btob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cZyR8.7489$va.677492@news000.worldonline.dk...
> [...]
> kunne f.eks. prøve at mødes ved scenen kl. 14.30? Ellers har vi jo
> "selvfølgelig" mus på tøjet så vi kan genkende hinanden....

Hejsa

Jamen, den er jeg med på 14.30 ved senen (lørdag). Hvad med om vi så tog
en rundtur ved hinandens katte og dem der er der som publikum ville
sikkert også være interesseret i det?

Hilsen Christina

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 24-06-02 13:38

Ok - jeg er med på 14.30 ved scenen....hvis mine katte ikke lige er på vej
til bedømmelse

- Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 24-06-02 19:31

> Ok - jeg er med på 14.30 ved scenen....hvis mine katte ikke lige er på vej
> til bedømmelse

Fint med mig! *S* 14.30 ved scenen! *S* men som du skriver med undtagelse af
hvis man er på vej til bedømmelse! *S* Ihh hvor bliver det spændende og jeg
synes det er en brand god ide at skulle på rundvisning! *S* Så må "manden"
passe min kat så længe! *S*

Det ville da være dejligt hvis der var flere der ville med på rundvisning!
*S*

Mette

Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-06-02 08:34

Jeps - 14.30 ved scenen hvis ikke der lige er travlt med noget andet *G*
og selvfølgelig tager vi lige en rundtur til alle misserne. Jeg tager
mus på blusen så jeg er nem at finde hvis der er nogen af jer som ikke
har set mig før....og jeg tager sikkert også min DhMK-T-shirt på hvis
jeg kan finde den...

/Pernille

Fra : Lene

Dato : 25-06-02 08:54

Hejsa...

Jeg vil også gerne være med til at mødes klokken 14.30 ved scenen, hvis ikke
vi lige skal til bedømmelse der :- ))
Glæder mig :- ))
Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Birgitte

Dato : 25-06-02 16:19

Jeg er der også på lørdag, men har frygtelig svært ved at huske
klokkesletter, så hvis en eller anden orker lige at hive mig i ærmet , så
vil jeg gerne mødes ved scenen også 14.30-15.00
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : news.telia.dk

Dato : 25-06-02 18:00

*støn* jeg har selvfølgelig lige ladet mig lokke til at gå steward fordi
Carsten ringede og sådan manglede folk...

Men hvis det går lige så glat som sidste gang så skal jeg nok bestræbe
mig på at være ved scenen omkring 14.30. Ellers kan I finde mig hos
dommer Klein-Gasbarri fra Italien...

/Pernille (for nem at overtale)