MS Windows
briani 27239
Fjern Iconer ved uret? (WinXP Pro)
Fra : Per Knudsen

Dato : 22-06-02 06:07

Er der nogen mulighed for at fjerne Ikoner der ligger nede ved uret?
Jeg har fundet den mulighed der ligger i Win, men jeg mener helt væk,
ikke bare skjult.

--
MVH
Per Knudsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-06-02 10:44

Sat, 22 Jun 2002 07:06:59 +0200, "Per Knudsen" <prk1@worldonline.dk>
wrote:

>Er der nogen mulighed for at fjerne Ikoner der ligger nede ved uret?

Ja! Problemet er nok mere, at de programmer, ikonerne repræenterer,
kører automatisk i baggrunden og æder din computerkraft. Tre trin, i
rækkefølge:
1.
Fjern genveje i Menuen Start | Alle programmer | Start
2.
Åbn de pågældende programmer, vælg Options eller Preferences eller
Indstillinger og led igennem til du finder automatisk start, slå det
fra. Nogle programmer, f.eks. Real Player, vil protestere mod det valg
med advarsler eller trusler, det ignorerer du bare.
3.
Åbn programmet msconfig, f.eks. ved a skrive programnavnet i "Kør...".
Vælg fanebladet Start, fjern hak ved de programmer, du ikke vil have
til at starte automatisk.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Per Knudsen

Dato : 22-06-02 12:10

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Åbn programmet msconfig, f.eks. ved a skrive programnavnet i "Kør...".
> Vælg fanebladet Start, fjern hak ved de programmer, du ikke vil have

Nej, det er ikke kørende programmer, som er problemet !
De skal netop køre men uden at nogen kan slå dem fra den vej.
så hvordan fjernes ikonerne