GTA3
Fra : Tina

Dato : 21-06-02 23:13

Hejsa

Jeg er nået dertil hvor jeg skal ind i Chinatown og nakke en mand. Men jeg
kan simpelthen bare ikke få den mission løst, har snart prøvet 10 gange
eller noget.
Er der nogle der har et tip eller noget??

Mvh.
Tina

Fra : Emilio

Dato : 22-06-02 03:03

> [...]
> eller noget.
> Er der nogle der har et tip eller noget??

Find mandens bil (stationcar) som står parkeret på fortorvet tæt på vejen,
et sted ikke langt fra boden. Tag den og kør den til 8-ball og få monteret
en bombe i bilen. Kør den tilbage til samme sted og armer bomben. Gå ind og
skræm manden, han vil flygte ud mod bilen, resten kan du gætte dig til...

Mvh

Emil

Fra : Simon Kamber

Dato : 22-06-02 16:02

On Sat, 22 Jun 2002 04:02:58 +0200, "Emilio" <emil@jensen.tf> wrote:

> [...]
>skræm manden, han vil flygte ud mod bilen, resten kan du gætte dig til...
Er alle bomber tændingsstyrede? Det forhindrer jo at man bruger dem
til "big bangs".
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 22-06-02 11:41

Tina,

> [...]
> eller noget.
> Er der nogle der har et tip eller noget??

Jeg fik fat i en UZI og nakkede ham på afstand . Han nåede næsten ikke
engang at løbe *g*.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno