GTA3 "fryser"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Thomas Fries

Dato : 21-06-02 23:10

Hejsa

Jeg har fået nyt system.

XP1800+
ASUS A7V333 RAID
ASUS GForce4 Ti 4400
512 MB TwinMos PC2700 RAM
+ det løse

Jeg oplever at GTA3 og kun det, crasher computeren. Billedet fryser på
skærmen og der kommer en irreterende lyd i højttaleren (støj). Kun
resetknappen kan få maskinen "op" igen!!!!
Jeg kører med Detonator 29.42 og alle de nyeste opdateringer til WinXP Pro
DK.
Jeg bruger det indbyggede lydkort på bundkortet.
Nogle gange sker det næsten med det samme når jeg starter spillet, andre
gange først efter lang tid, nogle gange slet ikke. Men problemet opstår
meget ofte!!
Nogen der kender problemet eller har et forslag til en løsning?

P.S. CPU'en bliver max. 60 grader, så det burde ikke være problemet.
P.P.S. INTET er overclocket!!!

Mvh
Thomas

Fra : Silver

Dato : 22-06-02 00:23

læs din readme.txt i spillet

Mvh
Silver
Thomas Fries <thomas.fries@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d13a44a$0$233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 22:04

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 22-06-02 22:04

Hvilket lydkort har du? Jeg har nemlig oplevet Creative 1024 (Live) lydkort
kan gøre det der. Dog skyldes det driverne som regel. Bundkortet kan også
have en finger med i spillet. Kort sagt flere oplysninger!

Fra : Silver

Dato : 22-06-02 22:20

Pro

er det osse den update de skriver i readme.txt som de skriver skal hentes
for at gta3 ikke opfører sig underligt?

Mvh
Silver