Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blækforbrug?
Fra : Søren

Dato : 11-02-01 23:08

Hej.
jeg har lige købt en HP 950 printer (kanon),er der nogen der har erfaring
med blækforbruget i sådan en,
Hvor mange billeder kan man CA. printe ud i 10*15cm?
det kan jo hurtigt blive dyrt nok

Søren

Fra : PJ

Dato : 11-02-01 23:39

Ca. 20 stk. - men afhænger af flere ting.
mvh
PJ

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 12-02-01 08:17

"PJ" <pj@post6.tele.dk> wrote in message
> Ca. 20 stk. - men afhænger af flere ting.

Er noget over det her, ville værmere sige 20 A4 ark - altså 50-60 10x13'ere.

Så noget der ligner en 10'er pr. billede, når blækpatronen koster 400,-

I forhold til at få fremkaldt sine billeder på ægte fotopapir til 2.99 er
det i hvert tilfælde en dårlig forretning at printe dem selv

mvh Steffen

Fra : Thomas Larsen

Dato : 12-02-01 20:21

"Steffen Poulsen" <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> skrev i en meddelelse
> "PJ" <pj@post6.tele.dk> wrote in message

SNIP
> I forhold til at få fremkaldt sine billeder på ægte fotopapir til 2.99 er
> det i hvert tilfælde en dårlig forretning at printe dem selv
SNIP

Hej Steffen

Har du prøvet Photocare (jeg formoder det er dem til den pris ?) og er
kvaliteten OK ?

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : LHDesign

Dato : 22-02-01 16:42

Du har mulighed for at bruge refill blæk- kan købes på www.lhdesign.dk her
kan du også kub orginale blæk patroner til 20-30% a hvad det koster i
normale butikker

Med venlig hilsen

Lene

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 26-02-01 00:33

On Thu, 22 Feb 2001 15:41:53, "LHDesign" <larshen@post7.tele.dk> wrote:

>Du har mulighed for at bruge refill blæk- kan købes på www.lhdesign.dk her
>kan du også kub orginale blæk patroner til 20-30% a hvad det koster i
>normale butikker

Hos Toner-kompagniet (www.toner-kompagniet.dk) kan man også købe både
originale og uoriginale blækpatroner til særdeles favorable priser.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)