MS Windows
briani 27239
Slette mappe (XP)
Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 21-06-02 22:37

Hej

Jeg har Windows XP og problemet er, at hvis jeg er inde i en mappe og f.eks.
flytter alle filerne over i en anden mappe eller sletter nogle filer i
mappen, og bagefter beslutter at jeg vil slette hele mappen får jeg følgende
meddelse:

"Der opstod en fejl under sletning af filen eller mappen"
"Det er ikke muligt at flytt mappen <mappenavn>: Filen bruges af en anden
person eller et andet program. Luk alle programmer, der muligvis bruger
filen, og forsøg igen."

Efter en genstart af computeren kan mappen slettes.
Har prøvet at slette mapperne i kommandoprompt med "RD" kommandoen uden
held.
Har prøvet af afslutte de kørende Processer en efter en og derefter forsøgt
at slette mappen også uden held.

Jeg kan efterhånden ikke finde på flere løsningsmuligheder, håber der en
anden der kan.

Mvh. Jess

Fra : Madsen

Dato : 22-06-02 01:07

Jess Nygaard Pedersen skrev:

> [...]
> "Det er ikke muligt at flytt mappen <mappenavn>: Filen bruges af
> en anden person eller et andet program. Luk alle programmer, der

Er det uanset hvilken mappe du forsøger at slette?

Madsen.

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 22-06-02 11:00

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
> Er det uanset hvilken mappe du forsøger at slette?

Jep. F.eks. hvis nu jeg opretter en mappe på skrivebordet, lægger en fil ind
i mappen, går ind i mappen og sletter filen, lukker mappen, og derefter
sletter mappen, så får jeg fejlmeddelelsen.