Tjek af sessions
Fra : Kasper Johansen

Dato : 21-06-02 22:35

Hejsa i gruppen...
Jeg har nu skrevet i PHP i 2-3 måneder. Så det kan godt være at det her er
lidt n00b...

Er der en måde at tjekke at en session rent faktisk er en session og ikke
bare noget data fra adresselinjen eller fra en form??

----
Mvh Kasper
http://levithan.h4f.dk

Fra : N/A

Dato : 21-06-02 23:20

Fra : Kasper Johansen

Dato : 21-06-02 23:20

> Ja, snup det fra
> $_SESSION super global [to the rescue] array'et, der kommer intet
> snask ind, med mindre man selv lægger det derind.

Hmm... Okay, det kan altså ikke lade sig gøre at gøre f.eks.
"index.php?_session=1" eller sådan noget?? Jeg spørger kun for at være
sikker...

----
Mvh Kasper
http://levithan.h4f.dk

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 22-06-02 01:00

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Kasper Johansen"
<Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

> Hmm... Okay, det kan altså ikke lade sig gøre at gøre f.eks.
>"index.php?_session=1" eller sådan noget?? Jeg spørger kun for at være
>sikker...

Nej, det kan det ikke.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 27105580
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity

Fra : Kasper Johansen

Dato : 21-06-02 23:21

Og bliver denne også sendt videre mellem siderne??

----
Mvh Kasper
http://levithan.h4f.dk

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 22-06-02 01:00

> [...]
stuff, and I had to correct this gibberish:

>Og bliver denne også sendt videre mellem siderne??

Så længe du husker at kalde session_start(); før du tilgår
informationen, ja.