Stargate REG2 MED DTS
Fra : PRESTIJ

Dato : 21-06-02 21:36

Er der nogen der har denne udgave??
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5060021175137
Den er med Danske txt og meget mere + DTS spor.

Men hvad med billedet er overførelsen god??

Jeg har allerede REG1 udgaven med alm Dolby Digital fra ARTISAN.

Begge udgaver er Directors Cut bortset fra at REG2 udgaven er med DK txt og
DTS spor.

På forhånd tak

Fra : No Humor Man

Dato : 22-06-02 00:34

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har allerede REG1 udgaven med alm Dolby Digital fra ARTISAN.
> Begge udgaver er Directors Cut bortset fra at REG2 udgaven er med DK txt
Værd at købe hvis man kan lide filmen og har planlagt alligevel at anskaffe
den på dvd. Billedet er godt, lyden er god og de få ekstra sekvenser passer
godt ind i filmen uden at distrahere. Audio kommentar sporet er ret
sjovt... især hvis man kan lide at høre på en med tysk accent gennem cirka 2
timer! .)
Nah, spøg til side. Kommentar sporet er ret oplysende.

--
From Carsten
also known as the notorious 'No Humor Man' (With Humor) among friends.

Fra : Morten DH

Dato : 24-06-02 15:07

PRESTIJ <prestij@ishoejby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:af02n6$a1sjv$1@ID-101693.news.dfncis.de...
> [...]
>
> Jeg har allerede REG1 udgaven med alm Dolby Digital fra ARTISAN.
>
> Begge udgaver er Directors Cut bortset fra at REG2 udgaven er med DK txt

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål; men vil blot gøre opmærksom på at der
kommer en SE udgave i reg. 1 omkring september - mon ikke den blir den
udgace man bør ha?

Fra : PRESTIJ

Dato : 24-06-02 22:56

Satans...købte den idag....nåh men den var ret billig 130,-

Men har du et link til den SE udgave??

På forhånd tak