Billeder søges
Fra : Kim Larsen

Dato : 21-06-02 20:35

Hej i gruppen

Jeg søger en hjemmeside hvor jeg kan se så godt som alle de syd-amerikansk
Cichlider. Min søster har fået et par smidt i hovedet, men vi aner ikke
hvilken det er, dog er vi sikre på at de kommer fra syd-amerika. Jeg er ikke
god til at beskrive en fisk, derfor vil jeg gerne kunne se billeder og ud
fra det se om jeg kan finde navnet på den.
Jeg håber der er en der kan hjælpe med et, eller flere links til hjemmesider
med billeder.

Kim Larsen

Fra : Ghetto Svend

Dato : 21-06-02 21:15

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra det se om jeg kan finde navnet på den.
> Jeg håber der er en der kan hjælpe med et, eller flere links til

Der findes ingen sider med "så godt som alle" sydamerikanske cichlider, men
der er en god dansk side med mange flotte billeder:

http://www.cichlider.com/

Svend

Fra : Madsen

Dato : 22-06-02 01:14

Madsen skrev:

> Der er ikke et eneste af de links ude i venstre side der virker hos
> mig på IE6.

Det tyder på at være min browser der kokser, så jeg forføjer til en
anden gruppe. :)

Madsen.

Fra : Davidsen

Dato : 21-06-02 21:43

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Jeg søger en hjemmeside hvor jeg kan se så godt som alle de syd-amerikansk
> Cichlider. .

http://www.thekrib.com/Apisto/ har masser af billeder/beskrivelser

MVH
Davidsen

Fra : Madsen

Dato : 21-06-02 22:06

Ghetto Svend skrev:

> http://www.cichlider.com/

Der er ikke et eneste af de links ude i venstre side der virker hos
mig på IE6. 'Til start'-knappen virker, men det er jo ikke meget
bevendt når man allerede står på startsiden. :)

Til Kim kan jeg fortælle at Google er rigtig god til sådan noget:
<http://makeashorterlink.com/?D16F23B11>

Men et digitalt billede af dyret uploadet til dk.binaer eller en
hjemmeside så gruppen kan se den, vil garanteret også resultere i at
en eller anden kan genkende den.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-06-02 09:18

Hej igen

Så har jeg postet et billede i dk.binaer gruppen under navnet fisken, så
håber jeg der er en der kan hjælpe
Billedet er lidt uskarpt, men man kan da se fisken

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-06-02 09:26

> [...]
> håber jeg der er en der kan hjælpe
> Billedet er lidt uskarpt, men man kan da se fisken

Jeg skule måske fortælle at fisken er omkring 1½ år og ca. 12 cm lang.

Kim Larsen

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 22-06-02 15:41

Det er en H. multispinosa

http://www.cichlids.subnet.dk/Multispinosa.htm

VH
Lasse

Better to die and regret the things I've done, than to die and regret the
things I did not do!

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-06-02 23:36

"Lasse Christiansen" <lassec@email.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en H. multispinosa

Jep, det er lige den fisk, tak for hjælpen

Kim Larsen