MS Windows
briani 27239
Til cad, - Mr. Searching og Madsen
Fra : R.N.

Dato : 21-06-02 20:55

Re.: "Er det alvorligt"

Tak til jer alle tre, fordi I forsøgte at råde mig, da jeg skrev at jeg
havde bølgende blåt lys bag skærmen. Cad's råd var perfekt.

Jeg har ikke nemt ved at se ledningerne, da der står et højt skuffedarium i
forlængelse af skrivebordet. men presset af omstændighederne prøvede jeg at
stikke hånden ind bagved og tage fat om hele ledningsbundtet. Jeg trak opad
i det og rystede det let.

Mærkeligt nok ikke omgående - men i løbet af et døgn fortog det blå lys sig.

Og det har været sæk siden.

Ih, hvor er jeg glad.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Madsen

Dato : 21-06-02 21:23

R.N. skrev:

> Tak til jer alle tre, fordi I forsøgte at råde mig, da jeg skrev
> at jeg havde bølgende blåt lys bag skærmen. Cad's råd var perfekt.

Jeg kan ikke huske at jeg har blandet mig i en sådan tråd.
Det er skønt at du melder tilbage og fortæller om problemet blev løst
eller ej, men det vil være endnu mere perfekt hvis du svarede i den
samme tråd som du oprindelig startede.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-06-02 22:25

Fri, 21 Jun 2002 22:23:04 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke huske at jeg har blandet mig i en sådan tråd.

Utoligt!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 22-06-02 01:07

Peter Loumann skrev:

> Utoligt!

Hmm, det svar måtte jo resultere i at jeg måtte søge lidt, for jeg
kunne virkelig ikke huske det. Jeg finder så: 'Er det alvorligt?'
<news:aekop5$p0v$1@news.cybercity.dk> fra d. 17/06 her i gruppen
og så kan jeg godt huske det. Jeg kunne blot ikke huske noget
løsningsforslag fra en ved navn 'cad' og kan heller ikke se det i
tråden her i gruppen. Ved nærmere undersøgelse viste det sig at
hans indlæg var endt i killfilteret.

Madsen.

Fra : R.N.

Dato : 22-06-02 08:29

"Madsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> løsningsforslag fra en ved navn 'cad' og kan heller ikke se det i
> tråden her i gruppen. Ved nærmere undersøgelse viste det sig at

Sikke da et held det ikke var i mit killfilter. Nå jeg har i
virkeligheden aldrig prøvet at lægge nogen i killfiltret. Aner ikke hvordan
man gør.

Når jeg ikke svarede i den samme lille tråd, var det fordi jeg, da jeg var
helt sikker på at det blå ikke mere kom tilbage, så at der var kommet så
meget "post" ind på de få dage, at jeg mente I måske ikke kom helt derned
for at kigge. Og så ville I jo aldrig få at vide, at jeg takker for Jeres
svar.

Med venlig hilsen elena@io.dk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
"Læg en mønt i en andens parkometer,
hvis det er ved at løbe ud."

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-06-02 10:37

Sat, 22 Jun 2002 09:28:39 +0200, "R.N." <elena@io.dk> wrote:

>jeg har i
>virkeligheden aldrig prøvet at lægge nogen i killfiltret. Aner ikke hvordan
>man gør.

Det er nu ikke svært og kan være ganske praktisk, i visse grupper til
tider nærmest nødvendigt. Jeg ser, du bruger outlook-express, så du
finder helt sikkert fremgangsmåden i

Eller bare i programmets hjælpefil, f.eks. under "filter".

> [...]
>for at kigge. Og så ville I jo aldrig få at vide, at jeg takker for Jeres

En prisværdig tanke! Men det har ingen praktisk betydning i nogen af
de newsreadere, jeg kender. Nye indlæg kommer frem, selv om tråden er
både lille og gammel. Tilbagemeldinger og tak er rigtig godt, men det
er en fordel for alle parter, at de holdes i den opr. tråd. Alligevel
sært, at det forvirrer Madsen af alle! Han har et imponerende
effektivt arkiv, enten det nu er analogt eller digitalt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : R.N.

Dato : 22-06-02 21:57

"Peter Loumann" skrev i en meddelelse
"R.N." wrote:

> Det er nu ikke svært og kan være ganske praktisk, i visse grupper til
> tider nærmest nødvendigt.

Ja det hører man jo noget om.

Jeg ser, du bruger outlook-express, så du
> finder helt sikkert fremgangsmåden i

> Eller bare i programmets hjælpefil, f.eks. under "filter".

Ja tak, jeg får vist brug for den under alle omstændigheder. Der er et andet
problem, jeg bliver nødt til at finde ud af. Jeg ved ikke om det er specielt
for Outlook-express eller hvad det overhovedet har forbindelse med.

Men det kan jeg jo så prøve at spørge om dér.

> [...]
> både lille og gammel. Tilbagemeldinger og tak er rigtig godt, men det
> er en fordel for alle parter, at de holdes i den opr. tråd.

Det er det måske nok, det er selvfølgelig derved at tingene hænger sammen.

> Alligevel
> sært, at det forvirrer Madsen af alle! Han har et imponerende
> effektivt arkiv, enten det nu er analogt eller digitalt.

Ja, så er det mærkeligt når det er sket indenfor få dage.

Med venlig hilsen elena@io.dk