Dioder til billige penge?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-02-01 21:58

Hejsa..

Hvor kan jeg købe Røde og Hvide dioder til billige penge?
Jeg synes ikke jeg kan finde nogle steder på nettet, hvor de sælges.
Det er dem til Nokia telefoner jeg snakker om her!

Er der forresten nogen der kan finde ud af at tyde det der kommer frem under
Net Monitor? Jeg fatter ikke en brik af det !

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Lasse Laursen

Dato : 12-02-01 14:08

Prøv www.rs-components.dk og www.brinck.dk
Der har de dioder til billige penge....

Venlig Hilsen Lasse
lasse_laursen@mail.dk

Fra : John R. Jensen

Dato : 12-02-01 16:34

> Er der forresten nogen der kan finde ud af at tyde det der kommer frem
under
> Net Monitor? Jeg fatter ikke en brik af det !

Hej,

Nu er det ikke for spørge dumt, men siger beskrivelsen i Logomanager (under
hjælp) dig heller ikke noget ? (jeg formoder det er den du har brugt til at
aktivere den med...)

Hvis det ikke er tilstrækkeligt, kræver det en længere forklaring. Menu'erne
er tiltænkt almindelige brugere, men kræver lidt teknisk indsigt...

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen