Himmelhunden som ringetone.
Fra : Kenneth

Dato : 21-06-02 20:25

Nogen der har en rtttl fil med Himmelhunden eller ved hvor den findes?

Kenneth

Klik på linket - Bliv medlem - Og spar penge
http://www.wannasave.dk/default.asp?GuestID=10252660

Fra : Janner

Dato : 21-06-02 20:46

Ekstra Bladet .......... Spender en 10'er

Fra : Kenneth

Dato : 21-06-02 23:47

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> Ekstra Bladet .......... Spender en 10'er

Hvorfor spendere en 10'er når jeg kan gøre det gratis hjemmefra. Endvidre er
jeg imod at firmaer som EB og andre tager penge for andre folks arbejde.
Mange af de logoer som de tager penge for, er logoer som folk som mig og dig
har selv lavet har siddet og lavet, i det de er identiske med det, folk
førhen sendte ind til de sider hvor man gratis kunne få dem sendt til
telefonen.

Og hvad med ringetoner? Betaler de måske afgift til KODA for at tjene penge
på andres musik?

Fra : John K

Dato : 22-06-02 08:23

> [...]
> har selv lavet har siddet og lavet, i det de er identiske med det, folk
> førhen sendte ind til de sider hvor man gratis kunne få dem sendt til

Tja... Ekstra Bladet og andre ser det nok nærmere som en ganske almindelig
forretning...

> Og hvad med ringetoner? Betaler de måske afgift til KODA for at tjene
penge
> på andres musik?

Nej, men der er kunstnere der har nedlagt forbud mod at deres musik må
bruges som ringetone, og disse numre er så fjernet - og så må det jo være
fint.

Mvh

John K

Fra : Janner

Dato : 22-06-02 08:57

> [...]
> telefonen.
>
> Og hvad med ringetoner? Betaler de måske afgift til KODA for at tjene

Rolig nu, nu var det jo ikke et debat indlæg jeg svarede manden på hvor han
f.eks. kunne finde sin ringetone ... Det var mere end du gjorde

God vind

Jan