SOS FREDAG AFTEN!!!
Fra : Lene

Dato : 21-06-02 20:26

Hejsa!
Hjælp mig venligst!
Lillemor har født en killing kl.17.00 lige her ved vores baggang som vi
bruger meget for at komme ud i haven.
Jeg kunne godt se her i eftermiddags at tiden var nær, og tilbød hende en
fin kasse i garagen, vel vidende at hun nok ville føle sig generet af den
megen trafik fra mennesker.
Hun sagde pænt nej tak, og har nu efterladt en nyfødt killing her ved vores
bagdør.
Har ringet til dyrlægen, som foreslog mig at gøre det jeg allerede har
gjort: Vist hende killingen, jeg har sågar lagt den lille på jorden så hun
fik øje på den o.s.v.
Lillemor slæber den lille ind igen og går sin vej.
Jeg er ked af det, rasende på lillemor, og jeg ved godt at det ikke kan
nytte noget altsammen.
Lillemor er halvvild, og jeg kan ikke hverken lokke hende med mad, trusler
eller noget andet.
Sagen er imidlertid, at jeg har en indemis med killinger på ca. 2½ uge.
Jeg vil nu prøve at få hende til at tage sig af den lille fremmede. Har
faktisk prøvet, men den lille nyfødte blev nærmest trådt halvt ihjel af de
"store".
Prøver nu at fjerne indemissens killinger bare 1 time, og prøver at se om
hun vil give den mindste lidt mad.
Oh, my god, hvilken nat det bliver.
Jeg kan ikke holde ud at se den lille dø mellem hænderne på mig.

Hilsen Lene, Vol au Vent og alle de andre havnekatte i Skive

Fra : Kate

Dato : 21-06-02 21:17

Hej Lene

Hvad sagde din egen kattemor til killingen? Fik den lov til at die?
Hvad så med den "halvvilde" gad vidst om den har født flere end den ene
killing.
Selvfølgeligt er det trist at aflive killingen og jeg håber at det går
godt, men ellers er det da i hvert fald bedre end at den dør af sult.

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 21-06-02 21:18

Hej Lene!

Har du prøvet at følge efter hende, måske har hun flere killinger et
andet sted, eller er ikke færdig med at føde.

Hilsen Trine P.

Fra : Lene

Dato : 21-06-02 21:29

Hej, igen!

Jeg kan se at hun mangler at føde nogle flere killinger.
Lige nu går hun ind og ud der hvor killingen ligger. Hun er der ikke mere
end højst 1-2 minutter, så går hun igen. Killingen får ingen mad.
Nu tror jeg altså at jeg vil prøve at lægge killingen hos den anden
kattemor, og så se hvad der sker.
Tak fordi I gider svare mig! jeg er helt på den. jeg mailer om lidt igen

Hilsner fra Lene