Dødlignende 3310....!
Fra : Niels L.

Dato : 21-06-02 19:04

Hej alle!!

Min Nokia 3310 (3315) opfører sig indimellem underligt.....
Enkelte gange sker det, når jeg modtager en SMS...åbner den....og derefter
vil bladre, - at
telefonen simpelthen 'går død'! Det er end ikke muligt at slukke telefonen
på normal vis!
Er der andre hér, som kender dette fænomen....og har fået løst problemet,
eller skal jeg
bede om at få en anden telefon hos forhandleren?

På forhånd tak

og hilsner fra
Niels L.

Fra : John

Dato : 22-06-02 18:01

Nokia har nosset i det med vers. 5.47 som du sikkert har - softwaren fungere
ikke ordenligt...

Tast *#0000# og kontrollér - p.t. kan problemet kun løses ved at lægge et
tidligere "styresystem" ind. f.eks. 5.13

Mvh
John