nye fotos "elefant-ungerne"
Fra : marianne hellemose

Dato : 21-06-02 18:10

Så er der sat nye fotos af Tortie og hendes "stride"
unger i webshots-albummet

http://cards.webshots.com/cp-27971781-ehSM-album/41345454yNAEvz

-
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : goofy

Dato : 21-06-02 18:51

Hej Marianne
Søde katte- hvor gammel er de nu?
Steen
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d135de5$0$207$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-06-02 19:36

Hej Steen
8 uger, lige i "hjerte-knuser-alderen" kun 1 md. til
de flytter, jeg både gruer og glæder mig, gruer fordi
her bliver forfærdeligt STILLE, glæder mig fordi det
indtil nu er lykkedes at få afsat 5 af killingerne og deres
mor og det er så skønt at vide at der er nogle der venter
spændt på at få deres mislinger og give dem et godt hjem

Fra : goofy

Dato : 21-06-02 19:43

Hej igen
> 8 uger, lige i "hjerte-knuser-alderen" kun 1 md. til
> de flytter, jeg både gruer og glæder mig, gruer fordi

Vores er " kun" 5 uger, men jeg husker fra sidste gang at der var rigtig
meget liv her i huset, dengang var det 5 stk nu " kun" 3
> [...]
> mor og det er så skønt at vide at der er nogle der venter

> spændt på at få deres mislinger og give dem et godt hjem
Vi har ikke fået " afsat" nogen endnu men det kommer, det gælder om at
finde det rigtige hjem

Steen

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-06-02 20:01

Steen skrev:

<Vi har ikke fået " afsat" nogen endnu men det kommer, det gælder om at
finde det rigtige hjem>

Ja det er jo lige det, mine unger plejer at sige at det
er nemmere for en middelalderene, ugift alkoholiker
at adoptere et barn, end det er at få "fravristet" en
killing fra mig, men det hjælper jo at de fleste kommer
til NG-medlemmer, så bliver det "lidt" i familien

Fra : goofy

Dato : 21-06-02 20:09

Hej
> Ja det er jo lige det, mine unger plejer at sige at det
> er nemmere for en middelalderene, ugift alkoholiker
> at adoptere et barn, end det er at få "fravristet" en
> killing fra mig

Nå så skrap er du vel ikke, men jeg giver dig ret i at det er vigtigt at
gøre en indsats for at finde det rette hjem.
Jeg har elles send en mail med min hjemmeside med billeder af vore killinge,
den er sendt 18.45 men ikke vist endnu
hvis du vil kikke
www.ocicats.dk

Det " Sjove" er at jeg abbonere på samme gruppe blot via news.sunsite.dk og
her kommer meddelserne ca. 2. min efteer de er sendt

Hilsen
Steen

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-06-02 21:17

Hej Steen
Den sidste link du sendte, på "home19" er fin, den
anden virker, ikke man får bare en yahoo-side der siger
at det ikke er muligt at komme ind på siden.

Men jo de er altså bare dejlige, og det er et skønt
hus de har fået

Fra : AEK

Dato : 21-06-02 21:22

Hej Marianne,

hvor er banditterne dog lækre.
Det må være sorgens dag, når de skal ud til deres nye familier - for dig
altså...*S*

/ Anya

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-06-02 21:25

Hej Marianne!
Jeg kan ikke se dem. Der kommer bare en dum reklame frem

Knus fra Louise

DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : goofy

Dato : 21-06-02 21:37

Hej Marianne
Det forstår jeg ikke, de virker fint her hos mig
hej
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d1389d9$0$53179$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-06-02 21:41

Nu vil den godt Man skal bare sladre, så gør den det *G*

Hvor er de skønne! Tortie's pels er blevet rigtig flot!

Er det Lillebror der er den sidste der er tilbage?

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-06-02 21:56

Hej Louise
Nej det er Mille der er tilbage, hmm og måske ikke,

<jo hold så op Marianne du har 5 katte det er nok>

men på den anden side hvis ingen vil have hende er hun jo
"nødt" til at blive her