MS Windows
briani 27239
Nymappe- Genvej
Fra : Franck Marker

Dato : 21-06-02 15:21

Hej

Ved højre klik på skrive bord, vælges ny(t) fås muligheder for ny mappe -
genvej eller nyt exel/word dok.

Hvor placeres et dok. for at det optræder her ?????

Mvh
Franck Marker

Fra : Morten

Dato : 21-06-02 18:42

> Ved højre klik på skrive bord, vælges ny(t) fås muligheder for ny mappe -
> genvej eller nyt exel/word dok.
> Hvor placeres et dok. for at det optræder her ?????

Mener du stien, så er det c:\windows\skrivebord. Det kan du se ved at
oprette dokumentet, højreklikke på det og vælge Egenskaber.
Jeg forstår ikke helt hvad du ønsker at vide, for dokumentet placeres
jo på ... skrivebordet

Mvh.
Morten

Fra : Madsen

Dato : 21-06-02 18:52

Franck Marker skrev:

> Ved højre klik på skrive bord, vælges ny(t) fås muligheder for ny
> mappe - genvej eller nyt exel/word dok.
>
> Hvor placeres et dok. for at det optræder her ?

Ved det ikke. Et sted i registreringsdatabasen.
Hvis du vil tilføje eller fjerne dokumenter til listen, så er det
nemmeste efter min mening at bruge TweakUI, men så længe jeg ikke ved
hvilken Windows-version du bruger, er det ikke nemt at komme nærmere
ind på hvilken version af TweakUI du skal bruge.

Madsen.