Kan jeg nedsætte hastigheden på min ADSL ?
Fra : Pepsi

Dato : 21-06-02 14:51

Jeg skal teste en preload funktion i en flashfilm
men pga. min høje hastighed vises denne funktion
dårligt nok.

Kan jeg på nogen måde midlertidigt nedsætte hastigheden
på min ADSL for at simulerer en modem forbindelse??

Jeg er koblet op med TDC og bruger Win2000.

~Pepsi

Fra : Claus O

Dato : 21-06-02 14:55

"Pepsi" <REMOVEpepsi@jubiipost.dk> wrote

> Kan jeg på nogen måde midlertidigt nedsætte hastigheden
> på min ADSL for at simulerer en modem forbindelse??

Det nemmeste/hurtigste er sikkert at køre noget ftp ved siden
af (brug evt. ftptest1.tele.dk) og så åbne nogle forbindelser
up/down, som giver dig den resterende hastighed til testjobbet.
Claus

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 21-06-02 15:11

It seems Pepsi wrote:
> [...]
> på min ADSL for at simulerer en modem forbindelse??
>
> Jeg er koblet op med TDC og bruger Win2000.

Find en åben proxy server i uganda eller omegn, og benyt denne. Eller
upload det på en eller anden "free webspace" server der er
overbelastet/langt væk. Ikke geocities eller andre der virker. En lam
en...

Hvis du har en unix æske kan ipfw pipes benyttes til at simulere 14.4
modem

--
Soeren Schroeder, Cybercity
"To define recursion, we must first define recursion."

Fra : Tumlehund

Dato : 25-06-02 11:36

"Pepsi" <REMOVEpepsi@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> på min ADSL for at simulerer en modem forbindelse??
>
> Jeg er koblet op med TDC og bruger Win2000.

Hvis du kører MS IIS kan du sætte "Bandwidth Throttling" for at begrænse
bånbredden på websitet. Prøv at kig lidt på det.