MS Windows
briani 27239
visning af profiler i xp
Fra : Odin Faaborg

Dato : 21-06-02 12:49

hej igen

jeg fil svar på mit sidste spørgsmål...
så jeg prøver igen
jeg skal have xp til at vise flere bruger konti, da dn i øjeblikket kun
viser to: administrator og bruger, således at jeg kan lave en superbruger
på systemet
nogen som kan hjælpe mig

Fra : Madsen

Dato : 21-06-02 14:37

Odin Faaborg skrev:

> jeg skal have xp til at vise flere bruger konti, da dn i
> øjeblikket kun viser to: administrator og bruger, således at jeg
> kan lave en superbruger på systemet

Fra et tidligere indlæg i gruppen (tak Bjarne).

Start -> Run -> lusrmgr.msc (dette starter MMC med Snap-In: "Local
Users and Groups")
Vælg egenskaber for brugeren (dobbletklik eller højreklik ->
properties) -> Member off -> Add -> Skriv: Power Users -> tryk Check
Names -> Ok.

Eller:
Member off -> Add -> Advanced -> Find Now -> vælg gruppe -> Ok -> Ok.

Madsen.

Fra : Odin Faaborg

Dato : 21-06-02 15:18

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> Names -> Ok.
>
> Eller:
> Member off -> Add -> Advanced -> Find Now -> vælg gruppe -> Ok -> Ok.

tusind tak ... det var lige det der skulle til
hav en god weekend

Fra : Madsen

Dato : 21-06-02 17:36

Odin Faaborg skrev:

> tusind tak ... det var lige det der skulle til
> hav en god weekend

Velbekom og i lige måde. :)

Madsen.