Vagtkat !
Fra : AEK

Dato : 21-06-02 11:18

Jubiii, nu flytter vi snart....
Rødderne har det godt og stortrives.

Oscar tager vist meget bogstaveligt, at han er manden i huset, når kæresten
ikke er her.
I går aftes lå vi og hyggeputtede ude i entreen. Der kommer så en op ad
trapperne ude på opgangen.
Normalt vil Oscar daffe af ind i stuen - han bryder sig ikke om gæster.

Men i aftes, rejste han sig på fra gulvet, så meget sur ud og gav sig til at
knurre som en hund ad døren !
I kender godt den bestemte knurren fra en hund, hvis de er meget utilfredse.

Jeg var ved at tabe næse & mund - kyllingen Oscar- fniiis.
Om det skyldes , at han troede, at han skulle passe på mig , ved jeg ikke.

Han er også begyndt at snakke utrolig meget. Han kan ikke miauve , så den
foregår med hyl og " forkølet " piv.

Tilde har det fint. Hygger på livet løs og gør sig lækker...*G*
Hun er vokset en smule, dejligt.

Tøsen er helt pjattet med sin æggeskal for tiden. Dog vil hun kun hente den
til mig, kæresten bliver ignoreret. Kaster han den, sidder hun blot og glor.
Det er han lidt utilfreds med..*G*

Marianne, det er ellers et fedt billede af dig i profil...*LOL*

Hvad skal man med en vagthund - når man har Oscar !!!!!!

God weekend til alle.

/ Anya, Oscar, Tøsen & Tildepigen

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-06-02 12:03

Hej Anya
Sådan en "Dobercat" har jeg også, min lille Olivia
knurrer hvis der kommer nogle i indkørslen, så ingen
uventede gæster her, medmindre jeg er et andet sted
i huset og ikke hører hende.

Ang. foto, tjaa det blev ihvertfald ikke ringere af de
"kunstneriske udfoldelser" *GGG*

Rigtig god weekend til jer også.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 21-06-02 20:52

Hihi, det er altså herligt med ham Oscar.
Nu bor jeg et sted hvor der sjældent kommer uanmeldte gæster, men ingen
knurrer. Johan og Lante kan godt sidde i vinduet og kigge interesseret
ud hvis nogen går forbi hernede, hvis der går nogen på trappen (hvilket
i så fald er enten min nabo eller min husvært) så gemmer Sofie sig
straks under sengen.

Tøsen bliver vel god igen overfor din kæreste når først i er flyttet og
han bliver hverdag igen

Kate

Fra : AEK

Dato : 21-06-02 21:20

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev i en meddelelse
> Hihi, det er altså herligt med ham Oscar.

Yeps - tro mig, han er til stor underholdning. Han tror vist, at al hans
tid skal gå med at ligge på ryggen og have nus !
Kæresten og Oscar er begyndt at storhygge i køkkenet, når der laves
aftensmad.
De får sig en kæmpe sludder om alle os skrækkelige kvinder. Kæresten vrøvler
og Oscar mipper, hyler og snøfter....*LOL*

> [...]
> ud hvis nogen går forbi hernede, hvis der går nogen på trappen (hvilket
> i så fald er enten min nabo eller min husvært) så gemmer Sofie sig

Oscar fiser også normalt afsted, når der er gæster på vej. Hvis der er børn
med, får han soveværelset for sig selv - dem kan han slet ikke have med at
gøre.
Børnene bliver så nægtet adgang til sovevær.

> Tøsen bliver vel god igen overfor din kæreste når først i er flyttet og
> han bliver hverdag igen

Tøsen eeeelsker sin far - DOG har hun p.t. fået en ide om, at det kun er
mig, der kan kaste hendes æggeskal korrekt....hi hi

/ Anya, som lige har været ude i det fine støvregn med Oscar & Tøsen.
Tilde gider ikke det pjat ! Hun sidder i stedet og følger os fra
altanvindue.....