akv. bøger
Fra : Brizz

Dato : 21-06-02 11:10

Der var på et tidspunkt som jeg ikke lige kan finde frem her igen at der var
nogen der skrev noget om akv. bøger. Den ene var Back to Nature - Malawi og
den anden som blev omtalt som en "bibel" kan jeg ikke huske navnet på. Den
skulle efter sigende være en stor karl på omkring 2-300 sider og koste endnu
mere endnu. Men er der nogen der kan komme i tanke om det eller lige kan
gennemskue hvilken bog jeg tænker på?
Da det jo snart er fødselsdags tid kan man jo ligeså godt se om der er noget
familie der ikke vil give sig den jo

Mvh.
Brian

Fra : Carsten Gall

Dato : 21-06-02 11:30

Brizz <bs_jeg_gider_ikke_spammail@XXXgronaerten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lYCQ8.3445$va.397384@news000.worldonline.dk...
> [...]
> gennemskue hvilken bog jeg tænker på?
> Da det jo snart er fødselsdags tid kan man jo ligeså godt se om der er

Det er ganske let at gennemskue!

Bogen hedder: Malawi cichlids in their natuarel habitas og er skrevet af
Ad Konings.

Det er ikke rigtigt stavet, har kun den forige udgave på tysk.

Carsten