MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Brugerprofiler - helt seperate opsætninger~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 21-06-02 10:00

Hej.
Jeg skal bruge en lidt speciel opsætning, hvor profil A har en win.ini der
er anderledes end profil B.
Er det muligt? Har prøvet at oprette to brugere, men det ser ud til at de
"deler" win.ini.
Erik M. Nielsen - Odense

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-06-02 14:11

Det ville være nemmere hvis du skrev hvad du forsøgte at opnå.

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 21-06-02 19:49

> Det ville være nemmere hvis du skrev hvad du forsøgte at opnå.

Det handler om at et program som standard laver følgende linie i win.ini:
[Paradox Engine]
NetNamePath=C:\NOAH
Men - hvis man har adgang til sit intranet skal det se således ud:
[Paradox Engine]
NetNamePath=F:\NOAH

Samme program laver sin egen ini-fil der som standard ser sådan ud:
[DATABASE]
DatabaseDir=.\database\
Men - hvis man har adgang til sit intranet skal det se således ud:
[DATABASE]
DatabaseDir=F:\NOAH\database\

Så derfor kunne jeg godt bruge en profil der passede til "uden netværk" og
en der passede til "med netværk"

Erik M. Nielsen - Odense