Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber man digitalkamera
Fra : jesper

Dato : 21-06-02 09:48

Hejsa.

Jeg overvejer kraftigt at købe et Nikkon Coolpix 850 på nettet. Et
glimrende kamera som nogen steder på nettet kan købes for omkring
4.000 kr.

Er der nogen som kan anbefale køb på nettet med cameraudstyr.
Erfaringer søges.....

Jesper

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-06-02 10:01

jesper wrote:

> [...]
> 4.000 kr.
>
> Er der nogen som kan anbefale køb på nettet med cameraudstyr.

Snak om hvor man køber en given vare billigst, er egenlig off-topic i
denne gruppe, det er derimod on-topic i gruppen news:dk.forbruger - så
prøv at poste dit spørgsmål der.

Fra : Anders Bystrup

Dato : 21-06-02 14:27

> Snak om hvor man køber en given vare billigst, er egenlig off-topic i
> denne gruppe, det er derimod on-topic i gruppen news:dk.forbruger - så
> prøv at poste dit spørgsmål der.

åhhh Slap da af! - det handler da stadig om kameraer og hvor mange svar får
man mon i en generel forbrugergruppe.
Det er altså ikke en særlig stor udfordring og scrolle forbi spørgsmål der
begynder med "Hvor køber jeg" etc....

Anders

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-06-02 18:09

Niels,
Jeg synes ikke du skal forsøge at være moderator her. Det kan måske være
trættende at de samme spørgsmål 27'ende gang, men det er nu en gang sådan en
nyhedsgruppe er. Det er jo let at springe over en posting der er pænt
beskrevet via Subject.
Mvh,
Hans

Fra : complex@pc.dk

Dato : 21-06-02 17:11

Jeg købte mit hos
www.kamerahuset.dk
GOD SERVICE
og jeg kunne købe det billigere engros som edbforhandler, men penge er
ikke alt.

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.