hjemmeside søges.
Fra : Githe Gry Jørgensen

Dato : 21-06-02 09:34

Hej.

Jeg er blevet lidt træt af min hjemmesideudbyder Sol.dk da jeg ikke har
mulighed for at komme ind og ændre min hjemmeside i øjeblikket.

Er der nogen der har erfaring med en anden god hjemmesideudbyder - gerne
ikke alt for indviklet.

Venlig hilsen

Githe Gry
githe.gry@get2net.dk

Fra : Finn Frederiksen

Dato : 21-06-02 12:46

Hvis du har mod på at få eget domæne navne og et antal e-mail adresser, kan
du jo f.eks. prøve www.dkwebonline.dk. Her tilbydes web-hotel fra 9,- kr/md.

Jeg bruger selv firmaet til web-hotel.

Med venlig hilsen

Finn Frederiksen

Fra : Kim Juul

Dato : 21-06-02 16:00

Eller der er Azero på http://www.a0.dk/

--
Kim Juul
----------------

Fra : Bo

Dato : 21-06-02 16:40

Da du har mail hos get2net har du osse en hjemmeside.
Der ligger vist 20 mb og venter.

Bo

www.boekelund.dk

Fra : Poul Petersen

Dato : 21-06-02 18:22

"Bo" <bo@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> Da du har mail hos get2net har du osse en hjemmeside.
> Der ligger vist 20 mb og venter.
>
> Bo

Du har svaret på en mail - men skrevet dit svar i toppen af de øvrige
indlæg - kunne du være så venlig at følge alm. netikette og skrive dine
indlæg EFTER de øvrige ?
Det vil ved evt. udskrivning være dejligt at have spørgsmål og svar i
kronologisk orden.

Venlig hilsen
Poul Petersen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 21-06-02 18:38

> [...]
> indlæg EFTER de øvrige ?
> Det vil ved evt. udskrivning være dejligt at have spørgsmål og svar i

I princippet har du jo ret Poul.
Men jeg forstår godt, hvis Bo kommer til at gøre det "forkert".
Hvis man bruger Outlook Express, og trykker "besvar",
får man en skærm, hvor cursoren står og blinker aller øverst, og
faktisk indbyder til at skrive der.
Vi er helt enige om, at overflødig tekst i et svar bør klippes bort, men jeg
synes, at hvis Bo er nybegynder, er han undskyldt af ovennævnte grund.

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Poul Petersen

Dato : 21-06-02 19:58

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> synes, at hvis Bo er nybegynder, er han undskyldt af ovennævnte grund.

Ja, men det var også bare en venlig påmindelse, som en evt. nybegynder så
får " lært " fra starten

Mvh Poul Petersen.

Fra : Bo

Dato : 22-06-02 10:39

Tak for jeres søde kommentarer til en gammel rotte der har været på nettet
næsten før det blev født og som lader microsoft bestemmes rækkefølgen
af teksten.

Bo

www.boekelund.dk

Fra : Göran Wennerström

Dato : 22-06-02 17:33

> Tak for jeres søde kommentarer til en gammel rotte der har været på nettet
> næsten før det blev født og som lader microsoft bestemmes rækkefølgen
> af teksten.

Ja, jeg læste også deres kommentarer, og tænkte at de var ikke særlig gamle
i faget, da de ikke viste hvem "Bo" var )

Venlig hilsen Göran.

Ukendt ½færing

Fra : Steen Mathiesen

Dato : 26-07-02 12:47

Hej Githe.

Hvis du er på TDC kabel TV, så kan jeg kun anbefale dig Webspeed, som
ikke kører via telefonnettet, men via TV-kablet.
Du finder den under www.tdc.dk, og så klik på Webspeed
mvh
Steen.

Fra : BØRGE ASKHOLM

Dato : 27-07-02 09:58

"Steen Mathiesen" <steen.mathiesen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du er på TDC kabel TV, så kan jeg kun anbefale dig Webspeed, som
> ikke kører via telefonnettet, men via TV-kablet.
> Du finder den under www.tdc.dk, og så klik på Webspeed

Jatak - selv har jeg lige været inde på tdcs side - og jeg kan ikke se
rettere end at tilbuddet - hvis det er et tilbud - kun gælder Frederiksberg,
(dele) af Nørrebro og Hvidovre. Desværre, hvis man bor andre steder, er der
ikke noget ved´d.

Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

Fra : Krabsen

Dato : 28-07-02 10:23

Et godt og billigt alternativ er

www.yanet.dk

Jeg har et enkelt test-site kørende der, og det går meget godt.

mvh
Krabsen