MS Windows
briani 27239
Netværk mellem : Win95 - Win98 - XP!
Fra : the CURE

Dato : 21-06-02 09:16

Har problemer med at få forbindelse mellem Win98 og XP, men ikke mellem
Win95 og Win98 ..

... hjæælp!?!?

Fra : cad

Dato : 21-06-02 11:24

"the CURE" skrev d. 21-06-02 09:16 dette indlæg :
> Har problemer med at få forbindelse mellem Win98 og XP, men ikke
mellem
> Win95 og Win98 ..
>
> skal være på samme arbejdsgruppe + brug netværksguiden (opsæt lokal
netværk)

http://www.kandu.dk/

Fra : Sysadm

Dato : 21-06-02 11:49

+ at du skal være oprettet som bruger på XP'en for at kunne bruge dens
ressourcer.

/cws.

Fra : P.Sørensen

Dato : 21-06-02 15:38

Havde også problemer med samme systemer, indtil jeg fik installeret Netbeui
protokollerne på begge.
Ligger på XP cd`en - er ikke standard installeret, kun på W98.
Ligeså snart den var inde i Xp også - vupti, så var der hul igennem.
Der findes en vejledning til hvordan man gør, et sted på microsofts
supportsider.
Jeg skal se om jeg kan finde adressen i løbet af weekenden, hvis du ikke
selv har fundet den inden da.
hilsen
Preben S.