"Film" Søges... Wardog
Fra : kiepete

Dato : 21-06-02 08:09

Hej NG

For snart mange år siden så jeg filmen Wardog.
http://us.imdb.com/Title?0092193
Nok en af de dårligste film jeg nogensinde har set. Faktisk så dårlig at den
nu er blevet kult i mit lille univers.
Filmen er svensk, men med engelsk tale og handler kort fortalt om de
narkodopede dræbermaskiner der er tændt på at dræbe! Super Kikset.
Bl.a. lykkedes det dem at hacke Pentagon med en C64!

Men anyway, jeg kan ikke finde den nogen steder, så hvis der er nogen der
har den på VHS eller andet, så vil jeg meget gerne købe den.

VH

Peter

Fra : Morten Steen

Dato : 21-06-02 11:23

Hvis det er den her

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000014057

kan du så bede BlackStar om at opspore den for dig.

Morten

Fra : René Eske Jensen

Dato : 21-06-02 19:28

"kiepete" <peterNOSPAMk@radiodiablo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men anyway, jeg kan ikke finde den nogen steder, så hvis der er nogen der
> har den på VHS eller andet, så vil jeg meget gerne købe den.

ha - den har jeg - hvad vil du give og hvor? Hvis du bor i kbh kan jeg tage
den med i weekenden, jeg skal på besøg hos min bror på Amager.

Mvh. Rene