Ericsson T65 telefonbog og kalender
Fra : Cathrine Glerup

Dato : 20-06-02 23:36

Hej ng.
Er der nogle der ved hvor mange personer man kan have liggende i
telefonbogen og hvor mange aftaler man kan have liggende i kalenderen på en
T65?
vh
morten

Fra : Hov-Hov

Dato : 21-06-02 10:34

"Cathrine Glerup" <cathrine@klit.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle der ved hvor mange personer man kan have liggende i
> telefonbogen og hvor mange aftaler man kan have liggende i kalenderen på

Du kan gemme 300 kontakter i telefonbogen direkte på telefonen - derudover
kan du også gemme nogle direkte på sim kortet (hos Tiscali er det fx 200
stk).

Kalenderen ved jeg ikke - men vedr. SMS kan du gemme 40 stk. direkte på
telefonen - og fx 35 stk på sim kortet hvis du har tiscali. Altså i alt 75
stk.

Mvh. Johnny
www.hov-hov.dk