MS Windows
briani 27239
Windows XP Hvilken filer til hvilken progr~
Fra : Søren Blom

Dato : 20-06-02 23:23

hej

Har et problem med MP3 filer. Jeg har Realone Player og Winamp installeret,
hvilket så vidt fungere fint. Men alle mine MP3 filer bliver angivet som
Realone Player filer, selvom jeg sætter den ønskede fil type (MP3 filer) til
at skulle afvikles med Winamp, så glæder min ændring kun til næste genstart,
hvordan gør jeg det endeligt så MP3 filer afvikles af WinAmp og ikke RealOne
uden at jeg ligefremmen er nød til at slette RealOne?

Syndes at jeg har ledt alle steder i Win XP, men noget må jeg have overset?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 20-06-02 23:47

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:
> [...]
> ligefremmen er nød til at slette RealOne?
>
> Syndes at jeg har ledt alle steder i Win XP, men noget må jeg have

Det er nok nærmere i din RealOne indstillinger du skal lede. Led efter noget
i stil med "Maintain File Associations" (det er hvad det hedder i WinAmp)
eller lignende.

Når du starter computeren, starter RealOne sikkert også (eller en lille del
af det), og så ændrer det lige indstillingerne så det dine mp3 filer bliver
associeret med RealOne.

Mvh. Jess

Fra : Søren Blom

Dato : 23-06-02 14:12

"Jess Nygaard Pedersen" <weshleyREMOVE@REMOVEhotmail.com> skrev
> Det er nok nærmere i din RealOne indstillinger du skal lede. Led efter
noget
> i stil med "Maintain File Associations" (det er hvad det hedder i WinAmp)
> eller lignende

Den vej rundt havde jeg jo ikke lige tænkt, men var der jeg fandt løsningen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

..