Hjælp - Logomanager Nokia 3310
Fra : OK

Dato : 20-06-02 20:49

Når jeg bruger logomanager 1.27 til at rediger i telefonlisten og trykker på
"SAVE", skære den navnet af efter 8 karakterer. Hvad gør jeg galt.

OK.

Fra : John

Dato : 20-06-02 20:54

Det kan skyldes en begrænsning på dit SIM kort!

Mvh
John

Fra : OK

Dato : 20-06-02 21:12

Tak for dit hurtige svar John. - Men det kan jeg ikke helt forstå, da det
navn jeg vil rette allerede fylder mere end 8 karaktere(14)

Fra : John

Dato : 20-06-02 21:34

Hvad sker der hvis du henter telefonbogen og gemmer den igen - uden at ændre
noget?

Fra : OK

Dato : 20-06-02 21:46

SH.. nu er alle navne i telefonbogen kun 8 karakterer lange.

Fra : John

Dato : 20-06-02 22:03

Sorry - jeg troede du havde lavet en backup, eller evt. havde et andet kort
at teste med...

Fra : OK

Dato : 21-06-02 08:03

Svar fra Logomanager support
----
Unfortunately this is a limitation of the 3310 with software. Nokia fixed a
bug in old firmware version of the 3310 where names were not uploaded at all
to software, but in repairing this problem they created the 8character
limit. Only Nokia could change this side of the interaction with software.
-----

OK.