MS Windows
briani 27239
Windows version-HASTER
Fra : Snip

Dato : 20-06-02 21:05

Jeg sidder og reparerer en win98 maskine, men hvordan ser jeg om det er
win98 se ? Hvis den ikke skal bruges til Internet er det så nødvendigt at
opgradere til win98 se?

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : scn

Dato : 20-06-02 21:25

"Snip" <snip@post8.tele.dkNOT> skrev i en meddelelse
> Jeg sidder og reparerer en win98 maskine, men hvordan ser jeg om det
> er win98 se ? Hvis den ikke skal bruges til Internet er det så
> nødvendigt at opgradere til win98 se?

mener du kan se det i :
kontrolpanel - system

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Snip

Dato : 20-06-02 21:32

> mener du kan se det i :
> kontrolpanel - system

Yes. Jeg havde kun set numrene, ikke 2. Takker.

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-06-02 21:25

Snip skrev:

> Jeg sidder og reparerer en win98 maskine, men hvordan ser jeg
> om det er win98 se ?

Højreklik på "Denne computer" og vælg "Egenskaber".

> Hvis den ikke skal bruges til Internet er det så nødvendigt
> at opgradere til win98 se?

Det er vel aldrig *nødvendigt* at opgradere til Windows 98 Second
Edition. Men det er en fordel.

--
Mvh. Peter
"Jeg har fået hemmeligt telefonnummer med 13 cifre, så det er ekstra

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-02 22:04

Thu, 20 Jun 2002 22:05:28 +0200, skrev "Snip"
<snip@post8.tele.dkNOT>:

>Jeg sidder og reparerer en win98 maskine, men hvordan ser jeg om det er
>win98 se

Start => kør => winver