3410 Vibrator ?
Fra : Ham selv !

Dato : 20-06-02 20:21

Hey Dudez !!

Er der ingen vibrator i en 3410 ?
Min kammersjuk har lige købt en, og der er det da lagt i menuén.
Men virker ikke ;o( så var det lige....... det om der igrunden er monteret
sådan en svend
eller om den bare skal lægges i som i 3210

Mvh. Glenn

Fra : Dennis Lange

Dato : 20-06-02 20:35

Ham selv ! skrev:

> [...]
> Men virker ikke ;o( så var det lige....... det om der igrunden er
> monteret sådan en svend
> eller om den bare skal lægges i som i 3210

Din kammerat har selvfølgelig husket at fjerne laderen inden han afprøvede
vibratoren ikke?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Ham selv !

Dato : 21-06-02 15:00

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote in message

> Din kammerat har selvfølgelig husket at fjerne laderen inden han afprøvede
> vibratoren ikke?

Nej han havde ikke...... "lille fjols" som han er

Mange tak !!

Fra : Kristian Svane

Dato : 20-06-02 21:14

"Ham selv !" <(delete_this)frezee@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
monteret
> sådan en svend
> eller om den bare skal lægges i som i 3210

Hej,

Prøv at tage opladerkablet ud...

Mvh Kristian