PHP / MySQL / Apache - Een install?
Fra : Bo Dudek

Dato : 20-06-02 20:27

Hola

Jeg synes jeg kan huske noget om, at der findes een samlet
install-pakke, som indeholder PHP, MySQL og Apache.. Nogen der kender
til dette??

Mvh
Bo Dudek
http://www.bodudek.dk

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 20-06-02 20:32

> Jeg synes jeg kan huske noget om, at der findes een samlet
> install-pakke, som indeholder PHP, MySQL og Apache.. Nogen der kender
> til dette??

Hvilket operativsystem?

--
Mvh, Kristian Risager Larsen - http://kezze.dk - mailto:kezze@kezze.dk
"Five seconds later, I'm getting the upside of 15Kv across the nipples. (These

Fra : Bo Dudek

Dato : 20-06-02 20:51

>Hvilket operativsystem?
windows 2000

Fra : zeon

Dato : 20-06-02 20:44

Jo, den er god nok!

Du kan se en oversigt over nogle forskellige install-kits her:
http://www.hotscripts.com/PHP/Software_and_Servers/Installation_Kits/

eller evt. se på www.php.net, hvor der også er links til samlede
install-kits

/Thomas

Fra : Jonas Levring

Dato : 20-06-02 20:57

du kan evt. også tage et kig på: http://www.nusphere.com/

de har nemlig sådanne installs :)

/Jonas Levring

Fra : Bo Dudek

Dato : 20-06-02 22:45

[...]
ok, det endte med, at jeg opgave de samlede pakker..
indstillingsmulighederne var simpelthen for dårlige, så jeg har valgt
at hente apache, php og mysql hver for sig..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)