Datakabel Til Ericsson T29s
Fra : copycatDK

Dato : 20-06-02 19:22

Nogen der kan hjælpe med et datakabel til min Ericsson T29s Eller ved
hvor man kan købe dem BILLIGT. Gør ikke noget om det er brugt...

MVH
MIchael (Alias copycatDK)

http://www.kandu.dk/

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 20-06-02 19:49

Hej Michael,

Du kan bl.a. få dem hos os.
Det kabel du ønsker virker iøvrigt også til mange andre telefoner, bl.a.
T28/A26XX/R320
--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)

Fra : Nick

Dato : 21-06-02 10:40

"MOBILUDSALG.dk" <info@mobiludsalg.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan bl.a. få dem hos os.
> mvh MOBILUDSALG.dk

Mon ikke det var en idé at opdatere informationen på jeres WEB-site, således
at den overholder købelovens/forbrugeraftalelovens ord? Det er da fint at
fortælle folk at man kan købe udstyr hos jer, men hvis I ikke engang kan
finde ud af det mest simple i en handelssituation, et det efter min mening
uønskeligt at I laver denne form for indirekte reklame i dette forum.

Se engang på dette link http://www.net-tjek.dk/ehandel/erhverv/opl.htm

/Nick

Fra : copycatDK

Dato : 29-06-02 00:39