Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pris på Canon IXUS V2
Fra : Steen F.

Dato : 20-06-02 19:37

På Canon DK's website står vejl. udsalgspris på et IXUS V2 til 3.695 kr.,
men på f.eks. www.edbpriser.dk er det billigste 3.843 kr.
Jeg mente at IXUS V2 var en del dyrere end de 3.700,- oplyst hos Canon, er
det netop faldet i pris eller hvad?

MVH
Steen

Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-06-02 21:03

Hvis det er det så vil jeg meget gerne vide det, idet jeg får mit inden for
1 uge.!! vil da ikke betale overpris.!!

/Jacob

Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-06-02 21:06

Fejlen fundet..

Øjene er dem man bliver blind på først, der står EX MOMS.

Vejl. pris ekskl. moms :
3.679,00 kr.

Det er 4598,75 ,- med moms!!

Fra : Steen F.

Dato : 20-06-02 22:44

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Fejlen fundet..
>
> Øjene er dem man bliver blind på først, der står EX MOMS.
>
> Vejl. pris ekskl. moms :
> 3.679,00 kr.
>
> Det er 4598,75 ,- med moms!!

Jeps, jeg så også det med momsen! Sorry...

MVH
Steen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 20-06-02 21:13

> [...]
> men på f.eks. www.edbpriser.dk er det billigste 3.843 kr.
> Jeg mente at IXUS V2 var en del dyrere end de 3.700,- oplyst hos Canon, er

Prisen på Canons side er uden moms.

Frank