Underskriftsindsamling
Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-06-02 19:51

Inges kattehjem har startet en underskriftsindsamling mod katte/hundeskind.
I kan finde underskriftsliste til udprint her:

http://www.inges-kattehjem.dk/images/hatkat.gif

under "Stop dyrplageriet"

Så det er bare ud at samle underskrifter.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : SteenStilling

Dato : 20-06-02 21:21

"Nina El Falaki" skrev d. 20-06-02 19:51 dette indlæg :
> [...]
>
> http://www.inges-kattehjem.dk/images/hatkat.gif
>
> under "Stop dyrplageriet"
>
> Så det er bare ud at samle underskrifter.

Giv venlist korrekt adr. til et link, det du henviser til har denne adr.
http://www.inges-kattehjem.dk/default.asp?Menu=Artikler&Select=Aktuelt&S
ub=Dyreplageri&MenuNr=501040
Og de som ikke gider taste sig "hele" vejen er adr.
http://www.inges-kattehjem.dk
Mvh.
Stilling

http://www.kandu.dk/

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-06-02 22:02

Sorry

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : SteenStilling

Dato : 21-06-02 19:28

"Nina El Falaki" skrev d. 20-06-02 22:02 dette indlæg :
> Sorry
Oki, godt ord igen, )

http://www.kandu.dk/

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-06-02 10:03

Hej Nina.

Jeg har printet flere lister ud, men det generer mig lidt, at det ikke
fremgår hvem modtageren af protesten er (En bestemt
minister/Regeringen/nogen i EU?) Og jeg synes heller ikke, jeg kan finde
info om det på hjemmesiden. Du ved vel ikke tilfældigvis, hvem
underskrifterne i sidste ende havner hos?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-06-02 11:20

Det er jeg ved at undersøge, men jeg er bortrejst til i morgen aften.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-06-02 19:32

Hej alle

Underskrifterne vil blive afleveret til Folketinget.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jette

Dato : 22-06-02 13:03

"Katrine Nederby" skrev:
> [...]
finde
> info om det på hjemmesiden. Du ved vel ikke tilfældigvis, hvem
> underskrifterne i sidste ende havner hos?

Aller nederst på siden står der:

"Underskrifterne bruges til at lægge pres på relevante politikere og
ambassader. Pt.er det fødevareminister Mariann Fischer Bol,
justitsminister Lene Espersen, EU landbrugskommissær David Byrne og den
kinesiske ambassade i Danmark."

Mvh. Jette

Fra : Katrine Nederby

Dato : 22-06-02 13:33

"Jette" skrev :

> [...]
> ambassader. Pt.er det fødevareminister Mariann Fischer Bol,
> justitsminister Lene Espersen, EU landbrugskommissær David Byrne og den

-Tak
Det må være kommet på idag, for det stod der ikke igår.

Katrine

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 21-06-02 12:18

> Inges kattehjem har startet en underskriftsindsamling mod
katte/hundeskind.
> I kan finde underskriftsliste til udprint her:

> [...]

ja men så er der jo lidt at lave til dem der ikke kan få tiden til at
gå .. selv anser jeg det lidt for spild af tid og energi .. at lave en
underskriftsindsamling for at stoppe noget i forvejen forbudt tror jeg
næppe hjælper .. og ud fra udsendelsen fremgik det jo tydeligt at det
også i de lande var forbudt arbejde der blev udført hvorfor skulle der
ellers i øvrigt være behov for at sælge skindene under falske navne ..
tror du helt ærligt at en underskriftindsamling overhovedet ændrer
noget på det illegale der foregår .. det ville for mig at se svare til
at der blev lavet underskriftsindsamling der gik ind for at videresalg
at narkotika skulle forbydes .. og tror du ikke forhandlerne ville
være totalt lige glade .. de overtræder jo i forvejen loven .. vil man
dyrplageriet til livs må man sige nej til et hvert køb af skind/pels
fra disse dyr .. og så længe der findes små og store pelsmus, haler af
katteskind, legetøjskatte af katteskind osv. i dyrehandlerens
forretning er det fordi de kan sælges og altså dermed bliver købt af
katteejere/hundeejere .. så her var måske et sted man hver især kunne
begynde hvis ens kat/hund har nogle af disse ting .. .

Havengodfredaghils fra Ami ...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-06-02 12:55

Hej Ami

Det er aldrig til at vide om en underskriftsindsamling virker, men det er
helt sikkert, at hvis man ikke gør noget, så sker der heller ikke noget!!!

Helt ærligt tror du de kinesiske/koreanske myndigheder kontrollerer et
sådant forbud overholdes?? Det er altså det vi skal have dem til (eller
prøve på det).

At hunde og katteskind, sælges under falske navne, er da fordi de ikke kunne
sælges, som det de er, og har intet at gøre med, hvorvidt det er forbudt.

Næh man skal gøre noget, ellers sker der ikke noget. Bare tænk på twisty
kattene, godt nok lykkedes det ikke at få myndighederne i tale, men Vicky
holdt da op med at opdrætte sine deforme katte.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats