TELMORE. Kan de betale sig...
Fra : Salva

Dato : 20-06-02 18:50

Har I nogen erfaring med Telmore?
Kan det betale sig at skifte fra Sonofon til Telmore?

Har de rimlig service og god dækning? (de bruger jo TDC :)

-Salva

Fra : **TRADS**

Dato : 20-06-02 19:29

> Har I nogen erfaring med Telmore?
> Kan det betale sig at skifte fra Sonofon til Telmore?

Det kommer helt an på dit tale mønster..Men JA det kan sagtens svare
sig..Billiger minut pris . . Billiger Sms pris . . INGEN abb

> Har de rimlig service og god dækning? (de bruger jo TDC :)

Kanon service,HVIS man har brug for dem,for jeg har aldrig haft problemer .
.. . Og generelt en kanon dækning.

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-06-02 19:50

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har I nogen erfaring med Telmore?
> Kan det betale sig at skifte fra Sonofon til Telmore?

Telmore holder 100% hele vejen igennem! De er et af Danmarks ubetingede
bedste teleselskab, god service, gode produkter, gode priser :)

Fra : Devast8or

Dato : 20-06-02 19:59

De kan klart anbefales. Dækning er god og det er priserne også. Kundeservice
kan jeg ikke sige noget om for jeg ikke haft brug for dem. Men det er vel et
godt tegn :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Dahl

Dato : 20-06-02 20:10

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har I nogen erfaring med Telmore?

Ja, og kun gode, jeg har prøvet Telia - det er som nat og dag!

> Kan det betale sig at skifte fra Sonofon til Telmore?

Kommer vel an på hvad du har der af abb. og dit forbrugsmønster, men jeg
tror umiddelbart at du vil ha' en fordel - prøv evt. Telestyrelsens
beregningsprogram

> Har de rimlig service og god dækning? (de bruger jo TDC :)

Servicen er lig selvbetjening, men det virker og dækningen er meget god

Peter

Fra : MaRk

Dato : 20-06-02 20:13

> Har I nogen erfaring med Telmore?
> Kan det betale sig at skifte fra Sonofon til Telmore?
>
> Har de rimlig service og god dækning? (de bruger jo TDC :)
>
> -Salva

Nemt, overskueligt, billigt og god service..... Med andre ord få telmore så
hurtigt som muligt!!!

Fra : Ole Olsen

Dato : 20-06-02 20:14

Tiscali er oz udmærket

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-06-02 21:52

> Har I nogen erfaring med Telmore?

De er kanone ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Kent Christensen

Dato : 20-06-02 23:46

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3d121612$0$221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Har I nogen erfaring med Telmore?
> Kan det betale sig at skifte fra Sonofon til Telmore?
>
> Har de rimlig service og god dækning? (de bruger jo TDC :)
>
> -Salva

Hej

Jeg har været med siden Telmore startede (næsten), og jeg kan fuldt
ud tilslutte mig de andres positive mening om Telmore. God service,
bedste dækning i Danmark m.m..

Desuden har Telmore noget, som ingen andre teleselskaber pt. har
i Danmark, iflg. Temores eget udsagn. Du kan indrette din mobilsvarer,
så fx kæresten, chefen og vennerne får forskellige og individuelle beskeder!!
Desuden kan du aflytte indtalte beskeder på nettet m.m.. Jeg bruger det ikke
selv pt., men måske kommer jeg til det på et tidspunkt. Servicen hedder
Websvar, og du tilmelder dig på Telmores hjemmeside.

Mine bedste anbefalinger!

Vh
Kent

Fra : Salva

Dato : 21-06-02 17:31

"Kent Christensen" <Jacko@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

............... Det må man sige er positivt :) Arbejder I alle for telmore???
hehe

Jeg vil sende min fuldmagt på at de godt må opsige mit sonofon abbo...

Tak for svarende

-Salva

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 21-06-02 18:40

> Jeg vil sende min fuldmagt på at de godt må opsige mit sonofon abbo...

Så kan du godt regne med 2+ måneders ventetid før Sono får taget sig sammen til
at flytte det.
Med mindre du er MEGET glad for dit gamle nummer vil jeg anbefale at du får et
nyt.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Esben S. Hansen

Dato : 21-06-02 22:05

Det tager lidt tid ja....
Har skiftet fra Sonofon til Telmore midt i maj, og jeg har stadig ikke fået
det....
Men jeg har fået mail fra Telmore om, at Sonofon ikke har givet besked
tilbage (fedte røve!!)

Fra : Hans Pedersen

Dato : 21-06-02 23:28

On Fri, 21 Jun 2002 23:04:34 +0200, "Esben S. Hansen"
<esbenh@v-htx.dk> wrote:

>Men jeg har fået mail fra Telmore om, at Sonofon ikke har givet besked
>tilbage (fedte røve!!)

Ufatteligt, at det taberselskab bare skal chikanere deres bortgående
kunder. Jeg har hørt flere eksempler på, at Sonofon lukker kundens SIM
umiddelbart efter at de har modtaget opsigelsen fra kundens nye
selskab, men alligevel går der meget længe inden de frigiver nummeret.

Det er simpelthen useriøst!

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Daniel-San

Dato : 23-06-02 10:58

> [...]
> umiddelbart efter at de har modtaget opsigelsen fra kundens nye
> selskab, men alligevel går der meget længe inden de frigiver nummeret.

Jeg skiftede fra Orange til Telmore efter at ha' haft Orange i over 2 år, og
skiftet gik uden problemer og med en mail hvor de bare beklagede sig over
jeg "skred". Havde Orange haft nogle abb. tilsvarende det Telmore tilbyder
havde jeg også blevet da jeg var 100% gald for servide mm. - Men når man
føler man slipper adskellige spir om måneden ud i den blå luft, når man ikke
får brugt sin taletid, så bliver man jo nød til at finde noget andet!.

Indtil videre har jeg ikke oplevet nogle problemer med Telmore, og jeg
sparer 100+ spir om måneden ved at skifte fra Orange Viva til Telmore (Det
skal så også siges at mit forbrug taletidsmæssigt er faldet en del, men før
havde man jo bare en masse minutter man skulle ha' brugt, så man hang jo
bare i røret ustandseligt for at prøve at få dem brugt

Daniel-San

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 26-06-02 00:02

On Fri, 21 Jun 2002 00:46:17 +0200, "Kent Christensen" <Jacko@pc.dk>
wrote:
>Jeg bruger det ikke
>selv pt., men måske kommer jeg til det på et tidspunkt. Servicen hedder
>Websvar, og du tilmelder dig på Telmores hjemmeside.

Det koster dog 15 pr. mdr.

>Mine bedste anbefalinger!
Også mine.

mvh
Anders

Fra : N/A

Dato : 21-06-02 12:07

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-06-02 12:07

> Ja, det er RIGTIG godt!

> Du vil for det første opleve generelt bedre dækning rundt omkring i
> landet (TDC vs. Sonofon), og så kan det for de fleste privatbrugere
> rigeligt betale sig at bruge Telmore.

Det kommer vel an på, hvor i landet du befinder dig. Jeg har både Sonofon og
Telmore, ved Ribe og Læsø har jeg oplevet bedre dækning med TDC - men alle
andre steder er sonofon's dækning bedre.

Btw. kan kun anbefale Telmore - Det er et fedt koncept, du betaler kun for
det du bruger.

Per

Fra : KSK

Dato : 25-06-02 15:56

> Har I nogen erfaring med Telmore?
> Kan det betale sig at skifte fra Sonofon til Telmore?
>
> Har de rimlig service og god dækning? (de bruger jo TDC :)
>
> -Salva
ja har tre abb hos telemore en af mine lort telefon nokia 3310 brændt
simkort af næste dag hade jeg et nyt uden gebyr så jo det er ok
KsK

Fra : Salva

Dato : 28-06-02 20:35

Okay, det lyder til at det godt kan betale sig. Jeg har sendt min fuldmagt
ind til dem - så må jeg se hvornår jeg bliver overflyttet til dem...

-salva