Er du til GP4?
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-06-02 18:52

Fedt spil - dog kan det ikke køre med separat Axis på mit pedalsæt fra
Act-Labs. Jeg kan godt køre med split axis i win 98, men split axis i XP kan
jeg ikke få til at virke.
Og da vi i min husstand nu har 2 kopier af GP4 så er jeg blevet lidt skuffet
over at GC ikke har lavet seperat axis i GP4 så nu vil jeg sælge det
ene.Så er du vild med omtalerne af GP4 og ønsker GP4 så smut over i
dk.marked.spil.computer.
Der er sgu fed grafik i GP4. Pitcrew der render rundt på bilen og reparerer.
Lyden er lidt over middel. Jeg syntes måske den er lidt bedre i F1 2002.
Hygge.

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 21-06-02 12:44

øhhh, er det kommet i handlen?