Zyxel P 100
Fra : Bruno og Ketty Aages~

Dato : 20-06-02 19:05

Hejsa NG,

Jeg har problemer med at sætte en Prestige 100 ISDN Router op. Følgende
virker:

Netværk, alle maskiner på netværket kan komme på Internettet.
Opkald, Udgående opkald fungerer fint.

Følgende virker ikke:
Indgående opkald (alm. tlf.) virker kun hvis jeg hvis jeg vælger en A/B
kanal.

Der er 4 tlf.nr. knyttet til linjen. Her er Setup for ISDN:

Switch type: DSS-1
B-Channel Usage: switch/switch
ISDN Data: xxxx8688
A/B Adapter 1: xxxx8683
A/B Adapter 2: xxxx8663
Incoming Phone Numer Match: Don't Care
Analog call routing: A/B Adapter 1
Accept global Analog Call: yes
Calling Line identification: yes

Det jeg gerne vil opnå, er at indgående opkald "ringer" på begge A/B
Adaptere uanset nr. der er ringet til. Jeg har prøvet at sætte:
Incoming Phone Numer Match: MSN
men det bevirker bare, at alle linjer er optaget, når der forsøges at ringe
ind i "huset".

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Bruno Aagesen

Fra : Henning Petersen

Dato : 22-06-02 13:29

On Thu, 20 Jun 2002 20:04:53 +0200, "Bruno og Ketty Aagesen" <a@a.abc>
wrote:

> Følgende virker ikke:
> Indgående opkald (alm. tlf.) virker kun hvis jeg hvis jeg vælger en A/B
> kanal.
>
> Der er 4 tlf.nr. knyttet til linjen. Her er Setup for ISDN:

Mig bekendt kan P100 ikke sættes at sende _alle_ opkald til A/B'erne.
Jeg har selv forsøgt på det, men droppede det igen.

> Nogen der kan hjælpe?

Desvæære ikke herfra.

--
Venlig hilsen / Best regards