Forvirret??
Fra : Cp

Dato : 20-06-02 18:47

Jeg har et spørgs vedr. et MS-845G-MAX-L (MS-6580)
http://www.msicomputer.com/msiforms/845GMax.asp

Ifølge intel understøtter chipsættet i845g ddr-333Mhz, men på
MicroStar's hjemmeside står der at kortet kun understøttet 200/266Mhz.

Hvilken oplysning skal jeg vælge at tro på?

Mhv. Christian Ømand

Fra : Henning

Dato : 20-06-02 19:38

On 20 Jun 2002 10:46:41 -0700, cpoemand@mail.tele.dk (Cp) wrote:

> [...]
>MicroStar's hjemmeside står der at kortet kun understøttet 200/266Mhz.
>
>Hvilken oplysning skal jeg vælge at tro på?
Microstars - de kan ikke garantere at det specifikke MB kan køre mere
end 200/266. Du kan måske få det til at virke - hvis du er heldig?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 21-06-02 14:31

> Ifølge intel understøtter chipsættet i845g ddr-333Mhz, men på
> MicroStar's hjemmeside står der at kortet kun understøttet 200/266Mhz.
>
> Hvilken oplysning skal jeg vælge at tro på?

Det er kun SIS 645DX chipset der på nuværende tidspunkt understøtter DDR
333. Jeg fandet her forleden dag en artikkel/anmeldelse af de forskellige
845 og 645 chipset og ud fra den anmeldelse er det kun 645DX der
understøtter PC2700/333 ram. Jeg kan ikke lige huske hvilken side jeg fandet
det på, men prøver lige at se om jeg kan grave den frem senere og poste
herind.

Hygge

Dorthe

Fra : -= bgn =-

Dato : 22-06-02 12:43

"Cp" <cpoemand@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MicroStar's hjemmeside står der at kortet kun understøttet 200/266Mhz.
>
> Hvilken oplysning skal jeg vælge at tro på?

Det er ikke motherboardet der er problemet, men chipsættet. Intel
understøtter ikke DDR333 i deres chipsæt, men på deres hjemmeside kan du
læse at de "springer" 333 over og understøtter 400 i deres nye chipsæt. Det
er vist kun SIS chipsættet der kører med 333.

BG