Hjælp - datakabel Nokia 3310 THansen
Fra : OK

Dato : 20-06-02 18:34

Jeg har lige købt et datakabel fra THansen. Der står nokia 3310 på det men
jeg kan ikke se hvordan det passer til min Nokia 3310. Er der nogle der har
været ude for dette.

Den Dumme.

Fra : John

Dato : 20-06-02 18:48

Placér batteriet på beslaget og pres beslaget med batteri ned indtil det
klikker på plads - det kommer til at sidde i næsten 45 grader... Lidt
underligt - men sådan sidder det altså...

Mvh
John

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 20-06-02 19:11

Du kan se nogle billeder af hvordan det tilsluttes her :
http://www.mobilefun.co.uk/products/nokia/datacable/nokia-3310-datacable.htm
--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)

Fra : OK

Dato : 20-06-02 19:15

Mange tak til John og "Mobiludsalg,dk". Jeg troede jeg var blevet tosset.

OK.