Nokia Suite 4.8.
Fra : ZipZap

Dato : 20-06-02 16:56

Hejsa.

Der må da findes et bedre program til at editere telefonbogen i en 6310i end
det elendige program som følger med ?
Man kan kun ændre standard nummeret, man kan ikke vælge visning = kun
telefon, næ man kan se alle numre, både SIM og telefon. Jo man kan sortere
på SIM eller telefon, men så kommer navnene ikke i alfabetisk orden.

Her gik jeg og troede at Nokia var det eneste saligørende men......

Fjern _NoSpam_ ved besvarelse.

Fra : Ole Olsen

Dato : 20-06-02 17:01

Prøv logomanager
Det er et udmærket program

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-06-02 16:08

"ZipZap" <ZipZap_NoSpam_@c.dk> wrote:

> [...]
>telefon, næ man kan se alle numre, både SIM og telefon. Jo man kan sortere
>på SIM eller telefon, men så kommer navnene ikke i alfabetisk orden.

Du kan se på Logomanager (www.logomanager.co.uk). Det er ikke verdens
bedste til at redigere telefonbogen, men kan da bruges. Ellers kunne du
jo synkroniserer med fx Outlook, og så redigerer der.

Hvis du har en Pocket PC, kan du se på mPhone (www.mobem.com). Jeg har
ikke selv prøvet det endnu, men det skulle virke ok.

>Her gik jeg og troede at Nokia var det eneste saligørende men......

De er gode til telefoner, men med PC programmer har de store problemer.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-06-02 16:23

nospam@rongsted.dk (Peter Rongsted) wrote:

Jeg glemte at skrive om Telefonbucheditor
(http://www.telefonbucheditor.de). Jeg ved ikke om det virker med 6310i,
men du kan prøve det gratis.

Peter

Fra : Peter Sepstrup