.......hjælp mig please!
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-02 17:08

Dav!

Jeg har et vældigt stort problem!

Jeg er forelsket. Virkelig meget! Så vidt jeg selv ved.....det er første
gang. Men det har varet over et år. Forelskelsen er heldigvis i min kæreste!
Og vi har det rigtig godt sammen nu! Vi har haft mange problemer, og især i
starten af det her år. I marts......var den gal. Og det er lige det jeg vil
skrive om.

I marts sku jeg på skiferie med min far. Fedt nok tænkte jeg, æregeligt
kæresten ikke ku komme med. Men vi havde skændtes meget optil den dag jeg
sku afsted, og vi ik løst det 100%!

Mens jeg var på skiferie var hun så kold over for mig som nogen overhovedet
kunne være! Vi ku snakke sammen over mobil (dejligt samfund!). Og hendes
sms'er var ......ku lige så godt ha været fra min døde hund! Og når jeg
ringede virkede hun ligeglad! Det var en af de værste uger i mit liv, og det
sku ha været en skøn uge på ski i sol i Østrig.

Nå, men da jeg kom hjem fik vi snakkes os.v. Og det blev løst! Men
nu......for 2-3 uger siden havde hun haft sidste skoledag (hun er 16, jeg er
17), og dagen efter skrev fra hendes gamle klasse, en af pigerne hun aldrig
har været specielt gode venner med. Veninden begynder så at skrive til mig
at min kæreste har været mig utro 10 gange, o.s.v., og at hun havde været
det aftenen før! Det blev jeg ked af at høre, og jeg snakkede meget med
hende om det! Og var lidt mistroisk. Og til sidst fortalte hun mig, efter
jeg havde spurgt hende 1000 gange om hun NOGEN SINDE havde været mig utro,
at hun har været mig utro. Og gæt hvornår.....da jeg var på skiferie. Hun
havde "kun" kysset med en, én gang. Men ik bare et lille bitte kys på
kinden. Jeg ved ik hvor stort det var, jeg har sagt at jeg ikke ville høre
detaljer, og jeg blev extremt sur, ked af det og virkelig virkelig såret!
Hun er det menneske i hele verden der kender mig aller bedst, og jeg stoler
(stolede?) på hende mere end noget andet!

Og nu, hver gang jeg ikke ved hvad hun laver, eller hvis hun er et sted med
andre mennesker, er jeg skide bange for at hun vil være mig utro igen! Jeg
har helt ondt i maven!! :(( Vi har snakket meget om det, og jeg har fortalt
hende hvordan jeg har det, og spurgt om en masse! Og hun har sagt at hun
aldrig aldrig aldrig aldrig vil gøre det igen. Og vi har det faktisk rigtig
godt for tiden, så det er skønt! Men hver gang jeg ik ved hvad hun laver, er
jeg nervøs! :( Jeg vil ikke slå op med hende, jeg vil kunne stole på hende
igen. Hvad skal jeg gøre for at kunne stole på hende igen??? Det er virkelig
et problem for mig!

Jeg elsker hende!

Hilsen
De anonyme :(

Fra : golden

Dato : 20-06-02 17:15

Hej Anonym...

Du er i en alder hvor følelserne er store og usikre. Du vil opleve at du
kommer i tvivl både om din kærlighed, din kæreste og dine vener. Det er en
tid hvor alle muligheder er åbne både for dig og din kæreste, så derfor vil
du ofte opleve forhold der nok ikke holder i det lange løb.

Mit råd til dig er at lære hvad du kan af hvert forhold. At nyde den
forelskelse du er i og lære af dte du har oplevet - som i din situation lige
nu er brudt tillid. Fornem hvad det gør ved dig, hvor ked af du bliver det
og hvor svært det er for dig at stole på hende igen og brug dte så senere
til ikke selv at begå samme fejltagelse.

Hvad du gør i denne situation kan kun du afgøre, men du har fået brudt din
tillid og derfor oplever du nu usikkerhed og jalousi. Hvis I ikke kan tale
jer ud af problematikken så vil jeg råde dig til at tage jeres parforhold
med et hvist forbehold.

Jeg ved godt du lige nu ville ønske det aldrig var sket og du bare vil være
sammen med din kæreste som før - men spørg dig selv om du har fortjent denne
behandling - om du vil bruge din tid på en pige, der ikke synes du er det
bedste der er hændt hende i denne verden.

Du er 17 år og har en masse gode oplevelser tilgode.

Med trøstende ord
golden

Fra : Chokmah

Dato : 20-06-02 18:27

On Thu, 20 Jun 2002 18:08:13 +0200, "Anonym" <nej> wrote:

>Jeg er forelsket. Virkelig meget! Så vidt jeg selv ved.....det er første
>gang. Men det har varet over et år. Forelskelsen er heldigvis i min kæreste!

ja det e rjo som udgansgpunkt praktisk

>Og vi har det rigtig godt sammen nu! Vi har haft mange problemer, og især i
>starten af det her år. I marts......var den gal.

DET HAR ALLE.... træls men ... det går i reglen over ... men
selvføligt skal man prøve at trægge noget visdom med sig fra
situasionen så den med lidt held ikke gentager sig

> [...]
>ringede virkede hun ligeglad! Det var en af de værste uger i mit liv, og det
>sku ha været en skøn uge på ski i sol i Østrig.

jaeee... nu kan man jo detsvære ikke planlægge ubehageligheder ...

> [...]
>detaljer, og jeg blev extremt sur, ked af det og virkelig virkelig såret!

ja det kan jeg sgu fa godt forstå... men du er mand også længe han
ikke har haft anal eller vaginal samleje med hende så er det til at
klare....

>Hun er det menneske i hele verden der kender mig aller bedst, og jeg stoler
>(stolede?) på hende mere end noget andet!

du er 17 der er minimum 13 år til det bliver bedre - det er først lige
begyndt ....

> [...]
>igen. Hvad skal jeg gøre for at kunne stole på hende igen??? Det er virkelig

Hmmm ... ja hvis det ikke gentager sig så falder du well til ro igen..
jeg kan godt huske da jeg var 17 o gmin kærste på 14 var blvet drukket
fuld af en fisker og da hun så var faldet i søvn kunne hun huske at
han trængte ind i hende - jeg sov ikke i 3 døgn - kællingen ville
fanme ikke ud med hans navn - det var sgu næsten det værste
ok hun havde dummet sig - men det var mere det her med ikke at ku få
fat i ham det var et helved.

det mest syrede ved det var at jeg tror sener 5 år efter slog dte mig
at det havde arldirg fundet sted jeg tror bare hun skulle tjekke min
reaktion - den ga hende migræne

men hwa fan så vened man sig til tankne jeg prøvede godt nok i flere
år efter og lirke navnet ud af hende - men der var sgu ikke noget at
gøre - jeg skulle selvfølig ha hold hovedet koldt og spurgt
intereseret .... men det kommer først sener i livet tror jeg

>Jeg elsker hende!

well det er jo en go grund til det meste
MvH
Bo M MOgensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 20-06-02 19:15

"Anonym" <nej> skrev i en meddelelse
> Dav!
[Snip]

> [...]
> jeg nervøs! :( Jeg vil ikke slå op med hende, jeg vil kunne stole på hende
> igen. Hvad skal jeg gøre for at kunne stole på hende igen??? Det er

Hej Anon

Det er noget rigtig kedeligt noget, når man gik og troede det var 2somhed,
og det så viser sig at man er blevet snydt og narret, gjort til grin og
tilsidesat! Det er dælme hårdt.
_Min_ erfaring siger at jeg kan gøre 2 ting i den situation: enten forlade
hende eller vælge at "nu vil du stole på hende igen" - det lyder underligt,
men kan godt lade sig gøre: hvis du hver gang du får fornemmelse af
usikkerhed om hendes færden, gøren og laden, siger til dig selv: "nej, hun
gør ikke noget - jeg stoler på hende", så kan tiden hjælpe dig. Det bliver
lettere og lettere hver gang. Man kan iøvrigt bruge det "trick" mange andre
steder i livet, fx. gider jeg ikke at gå ture! Min hustru er vild med at gå
ture og vil så gerne have mig med. Før i tiden, betød det at jeg indimellem
gik med - misfornøjet. Det var en dårlig oplevelse for os begge. Nu kan jeg
sige til mig selv "ja, jeg går med og jeg vil fokusere på det positive i
oplevelsen og fortrænge det negative (min egen dovenskab). Det betyder at
vi, når jeg går med, har en hyggelig gåtur, hvor vi snakker om alt muligt.
OG det betyder også at hun til gengæld respekterer, når jeg ikke vil med.
Sådanne ting gør vi begge i forholdet, og det har betydet at vi har det
meget bedre sammen nu end før.

Mvh Tommy

PS. hvis du bliver sammen med hende og hun gør det igen, så skal du nok slå
bremsen i, finde en anden sød pige (der er rigtig mange af dem!!!)