Grafik/driverproblem i GTA 3
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 20-06-02 16:04

Jeg har for kort tid siden kørt min GTA 3 uden problemer, men efter at have
fået nyt bundkort + processor, så har jeg en smule driver problemer. Når jeg
kommer ind i GTA 3 er der firkanter i stedet for de forskellige
valgmuligheder som f.eks. "new game" osv. Grafikken er der som sådan ikke
noget i vejen med.

Mit system:
Athlon XP 1800
ECS K7S5A
256 MB sd-ram
Palit GeForce 3 Ti200
Detonator 27.70 driver
XP Pro

Jeg har desuden oplevet at computeren selv har genstartet et par gange
angiveligt pga. en dårlig driver til grafikkortet. Jeg har tidligere kørt
med 27.70 + en del andre med den gamle processor + bundkort uden nogen som
helst problemer. Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-06-02 17:18

> helst problemer. Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Installer den nyeste detonator (29,42), og fix'et fra MS...:

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=37955&area=search&o
rdinal=21

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-06-02 17:19

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Installer den nyeste detonator (29,42), og fix'et fra MS...:

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=37955&area=search&o
> rdinal=21

Husk at sætte linket sammen igen...

- Martin

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 20-06-02 17:28

Jeg har prøvet med 29.42'eren og min computer crashede en del gange med den.
Måske fixet kan afhjælpe dette? Er der andre der har haft problemer med
29.42'eren og hvilken driver bruger folk egentlig til GTA 3 på XP Pro med en
GeForce 3Ti200??

Fra : Ghostbuster

Dato : 20-06-02 17:46

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> Måske fixet kan afhjælpe dette? Er der andre der har haft problemer med
> 29.42'eren og hvilken driver bruger folk egentlig til GTA 3 på XP Pro med
Jeg bruger 28.32

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-06-02 17:53

Ghostbuster skrev:

> Jeg bruger 28.32

I snakker tit om de Detonator-drivere. Hvad er det egentlig, der gør dem
specielle?

Jeg har altid bare kørt med de drivere, grafikkortproducenten har smidt
på sin hjemmeside. Jeg har et ASUS Geforce2 GTS - ville jeg kunne drage
fordel af en Detonator-driver? Mit GTA3 kører nogenlunde okay, men
hakker af og til lidt i det ...

--
Mvh. Peter
"We live in a society of laws. Why do you think I took you to all those

Fra : N/A

Dato : 21-06-02 12:09

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-06-02 12:09

DWM skrev:

> Hvis du bruger og har et video in stik på dit kort vil
> jeg holde mig til Asus´s drivere.

Okay, tak. Det vil jeg gøre (men evt. kigge, om Asus skulle have
opdateret deres drivere siden sidst ...)

--
Mvh. Peter

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 21-06-02 09:45

Problemet blev løst ved at installere 28.32 driveren. Tak for jeres input.